اخبار   
 

 انتصاب نماینده تام الاختیار وزیر مسکن در شورای حفظ حقوق بیت المال

از سوی وزیر مسکن حسین معصوم به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر در شورای حفظ حقوق بیت المال منصوب شدگزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ،حسین معصوم که به عنوان مشاور و نماینده تام الاختیار وزیر مسکن (وقت) در شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی نمایندگی وزارت...

از سوی وزیر مسکن حسین معصوم به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر در شورای حفظ حقوق بیت المال منصوب شد
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ،حسین معصوم که به عنوان مشاور و نماینده تام الاختیار وزیر مسکن (وقت) در شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی نمایندگی وزارت مسکن را به عهده داشته است، به دلیل تجارب ارزشمند و سابقه درخشان وی در سیاست گذاری ، پیشگیری و مبارزه با زمین خواری در شورای حفظ حقوق بیت المال طی پنج سال گذشته و بازگرداندن هزاران میلیارد ها تومان اراضی رفع تصرف شده به بیت المال بعد از مباحث مطرح شده اخیر ،باردیگر از سوی علی نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی به این سمت منصوب شد .
در حکم وی که به امضای وزیر مسکن رسیده ، آمده است : نظر به سوابق و تجارب جنابعالی و همچنین اهمیت حفظ حقوق بیت المال در اراضی و املاک دولتی و ضرورت شناخت، هماهنگی،برنامه ریزی و ارائه راهکارهای لازم درون و برون سازمانی برای برخورد با پدیده تجاوز به املاک و اراضی ونیز هماهنگی و همکاری مستمر با دستگاه قضایی ، بدینوسیله به عنوان مشاور اینجانب و نماینده تام الاختیار در شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی منصوب می شوید.
بدیهی است کلیه سازمان های تابعه همکاری و مساعدت لازم را برای نیل به اهداف خداپسندانه که همان حفظ حقوق بیت المال است ، خواهند نمود. امید است در انجام امور محوله موفق به تائیدات الهی باشید.
  منبع : خبرگزاری فارس
  11:13   یکشنبه 10 مرداد 1389  
 نظرات