اخبار   
 

 1700 مسکن مهر قابل سکونت بدون آب و برق در پرند

مدیر عامل شهر جدید پرند در حالی از اتمام و تکمیل 1700 واحد مسکونی مهر قابل سکونت در پرند سخن می‌گوید که این واحدهای مسکونی به گفته خود او بدون آب و برق هستند و علیرغم بازدید وزیر نیرو از این شهر هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است...

مدیر عامل شهر جدید پرند در حالی از اتمام و تکمیل 1700 واحد مسکونی مهر قابل سکونت در پرند سخن می‌گوید که این واحدهای مسکونی به گفته خود او بدون آب و برق هستند و علیرغم بازدید وزیر نیرو از این شهر هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.
تأمین آب و برق مسکن مهر در پرند به نظر می‌رسد به یک معضل تبدیل شده و علیرغم تصویب 400 میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای تأمین آب و برق مسکن مهر این مشکل حداقل در شهر پرند که قرار است به یک شهر 700 هزار نفری تبدیل شود پابرجاست.
در خصوص اینکه چه تعداد واحد مسکونی مهر در پرند بدون آب و برق هستند و یا اینکه واحدهای صنعتی سازی پرند سرانجام چه زمان افتتاح می‌شود با "سعید صابونی " مدیرعامل شهر جدید پرند گفت‌وگو کرده‌ایم که در ادامه می‌آید:
*فارس: گفته می‌شود تعدادی از واحدهای مسکونی مهر در پرند آماده افتتاح هستند اما آب و برق ندارند این درست است؟
- بیش از 1700 واحد مسکونی مهر در پرند آماده افتتاح و قابل سکونت است‌که متأسفانه دارای آب و برق نیستند که به شدت پی گیر این مسئله هستیم که هر چه سریعتر آب و برق این واحدهای مسکونی تأمین شود.
*فارس: پس به نظر می‌رسد قول‌های وزیر نیرو نیز هنوز کارساز نشده است؟
- وزیر نیرو در بازدید از شهر پرند قول دادند که هر چه سریعتر آب و برق واحدهای مسکونی مهر این شهر را تأمین کنند که به نظر می‌رسد در حال جمع‌بندی تمام مسائل هستند تا این مسئله به طور کامل مرتفع شود.
*فارس: اگر وزیر نیرو قول همکاری داده‌اند پس چرا کاری از پیش نمی‌رود؟
- دوستان به شدت پی گیر کار هستند اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است چرا که بین کار فعال و کار غیر فعال تفاوت وجود دارد.
*فارس: یعنی تاکنون هیچ کاری نشده است؟
- چرا چون تا انتخاب پیمانکار به هر حال زمان زیادی از دست می‌رود اما به هر حال قول داده‌اند طی دو ماه این کار را انجام دهند و واحدهای مسکونی مهر دارای آب و برق شوند.
*فارس: آیا آماری از اینکه چه تعداد واحد مسکونی مشکل آب و برق داشتند و حال مشکل آنها برطرف شده است وجود دارد؟
-حدود 3000 واحد مسکونی بود که برای بیش از 500 واحد مسکونی آب و برق تأمین شده است اما مابقی واحدهای مسکونی قول داده شده تا دو ماه دیگر آب و برق آنها تأمین شود که در حال حاضر در مراحل اجرایی کار است. امروز هم جلسه‌ای با مسوولان وزارت نیرو داریم تا به هر حال این مشکل را هر چه سریعتر برطرف کنیم.
*فارس: پروژه 1100 واحدی صنعتی‌سازی که پیمانکار آن «مپسا» است به کجا رسید آیا بر سر قول خود برای افتتاح خواهند ماند.؟ - آنها طبق قولی که داده‌اند این واحدهای مسکونی تا پایان آذر ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
*فارس: خانه‌های چوبی ساخته شده در پرند چطور؟ آیا تخلف صورت گرفته برای این خانه‌ها که گفته می‌شد باید یک طبقه ساخته می‌شد اما سه طبقه ساخته شده است محرز شد؟
-این موضوع توسط مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن در حال بررسی است و این مرکز هنوز این موضوع (77خانه چوبی سه طبقه) را بررسی می‌کند.
  منبع : خبرگزاری فارس
  09:33   دوشنبه 5 مهر 1389  
 نظرات