اخبار   
 

 زودون غبار انزوا از بناهای 800 ساله شهر

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به این که 15 روز دیگر وبه مناسبت عید سعید فطر زیرگذر میدان امام علی (ع) به بهره برداری می رسداعلام کرد:برطبق برنامه زمانبندی شده وفعالیت های شبانه روزی کارشناسان ومهندسان بزودی زیرگذر های میدان امام علی (ع) در اختیار شهروندان قرار می گیرد...

خبرگزاری ایمنا:معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به این که 15 روز دیگر وبه مناسبت عید سعید فطر زیرگذر میدان امام علی (ع) به بهره برداری می رسداعلام کرد:برطبق برنامه زمانبندی شده وفعالیت های شبانه روزی کارشناسان ومهندسان بزودی زیرگذر های میدان امام علی (ع) در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
به گزارش ایمنا وبه نقل از روابط عمومی معاونت عمران شهری شهرداری،دکترعلیرضا قاری قرآن با بیان این مطلب افزود:این طرح نسبت به سایر پروژه های شهری به دلیل این که ساکنان وکسبه این محدوده را تحت الشعاع قرارداده بسیار حائز اهمیت است.
وی احیای میدان امام عیل (ع) را همانند جراحی قلب عنوان واضافه کرد:احیای بافت های فرسوده ، ساماندهی ترافیک و زیباسازی بناهای پیرامون میدان از جمله اقداماتی است که در این طرح انجام می شود.
وی با اشاره به این که میدان امام علی (ع)با توجه به موقعیت خاص آن درهسته مرکزی شهرقراردارد افزود:از چند سال قبل مطالعات وبرنامه ریزی تخصصی روی این طرح شروع شده و با طراحی صحیح وبرنامه زمانبندی در تیرماه سال گذشته عملیات اجرایی آن جهت احداث 4 زیرگذر هاتف،مجلسی،عبدالرزاق و ولی عصر آغاز شد و با وجود تمام مشکلات شهری ،فصلی واقتصادی در مدت 14 ماه و4 ماه زودتر از موعد مقرر به اتمام خواهد رسید .
قاری قرآن با بیان این که تمام اقدامات انجام شده به منظور زودون غبار انزوا از بناهای تاریخی شهر اصفهان است ادامه داد:این بناها شامل مسجد با عظمت جامع،بازار بزرگ،مقبره خواجه نظام االملک قیصریه ،ارگ سلجوقی ،کاخ ها وعمارات حکومتی ،مدرسه سلطان سنجر،مدرسه ومنارعلی ،مجموعه هارونیه می باشد که در محدوده پروژه احیای میدان امام علی (ع)است.
  منبع : ایمنا
  11:07   یکشنبه 7 شهریور 1389  
 نظرات