اخبار   
 

 رشد 5 تا 8 درصدی اجاره‌بهای مسکن در تابستان

رئیس اتحادیه املاک با تأیید تهیه و ارائه گزارش دلایل افزایش اجاره‌بهای مسکن به وزارت مسکن گفت: افزایش اجاره‌بهای مسکن در دو ماه گذشته 5 تا 8 درصد بوده است...

رئیس اتحادیه املاک با تأیید تهیه و ارائه گزارش دلایل افزایش اجاره‌بهای مسکن به وزارت مسکن گفت: افزایش اجاره‌بهای مسکن در دو ماه گذشته 5 تا 8 درصد بوده است.
مصطفی قلی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: طی گزارشی که به وزارت مسکن ارائه شد دلایل افزایش اجاره‌بهای مسکن در کشور و تهران تک نرخی شدن نرخ سود بانکی و رکود کسب و کار عنوان شد. وی ادامه داد: وقتی اعلام می‌شود نرخ سود بانکی تک نرخی شده است مالکان و صاحبان مسکن واحد مسکونی خود را از حالت گرفتن ودیعه خارج می‌کنند و سعی می‌کنند تا اجاره مسکن خود را بالا ببرند.
وی تأکید کرد: رکود فضای کسب و کار نیز باعث شده تا برخی از افراد به محض اینکه با بیکاری مواجه می‌شوند واحد مسکونی خود را فروخته و سرمایه خود را وارد کسب و کار کنند. خسروی ادامه داد: این مسئله نیز باعث می‌شود تا آن فرد نیز به صف مستأجران اضافه شود.
رئیس اتحادیه املاک کشور گفت: در این گزارش که به وزارت مسکن ارائه شد آمده است که اجاره بهای مسکن در سطح کشور به طور متوسط 5 تا 8 درصد رشد داشته است.
  منبع : خبرگزاری فارس
  11:17   یکشنبه 10 مرداد 1389  
 نظرات    
 
احمدرضا احمدی 15:38 یکشنبه 10 مرداد 1389
5
 احمدرضا احمدی
برای درک بهتر 5 تا 8 درصد لطفاً سری به اولین بنگاه نزدیک خود بزنید!!!