اخبار   
 

 فراخوان مسابقه مهارتی 3D Max

معاونت سما (دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر - آموزشکده فنی و حرفه ای سما قائم شهر) مسابقه مهارتی 3D Max برگزار می کند:...

مسابقه در دو مرحله مقدماتی و نهایی و در دو بخش دانشجویی و آزاد برگزار خواهد شد.
در مرحله مقدماتی مسابقه هر شرکت کننده باید از پروژه های دانشگاهی و یا حرفه ای خود که در زمینه معماری و با نرم افزار تری دی مکس کار شده اند فایل رندرشده با فرمت JPG و هر یک با سایز حداقل 500 وحد اکثر 900 کیلو بایت و resolution 300 dpi را از طریق Email ویا بر روی CD (به وسیله پست سفارشی) به دبیرخانه مسابقه مستقر در آموزشکده (قائم شهر میدان امام معاونت سما) ارسال نماید (زمان ارسال طرح تا 15 بهمن تمدید شد).
در صورتی که هر یک از 3 فایل مذکور مربوط به پروژه جداگانه ای باشد، امتیاز بیشتری در انتخاب شرکت کننده در مرحله مقدماتی منظور خواهد گردید.
ارسال فایل max اصلی هر پروژه نیز الزامی است. در صورت استفاده از Bitmap فایل تصویر مربوطه نیز ارسال گردد. به منظور هماهنگی مسیر ذخیره در کامپیوترهای مبدا (شما) و مقصد (آموزشکده) و اطمینان از رندر شدن کامل فایل در صورت استفاده احتمالی، لطفا مسیر ذخیره فایل Bitmap در کامپیوتر خود را در Email یا در یک فایل text ضمیمه فایل ها ارسال نمایید، مثال:
C:Program Files3dMAXwood1.bmp
D: aseman.jpg
در نامگذاری فایل های ارسالی، نام فایل باید شامل نام خانوادگی شرکت کننده، نام پروژه یا کارفرما، کاربری و شماره ترتیب دلخواه باشد (1، 2 یا 3)، مثال:
Alizadeh-Sakhtemane Sarv-Maskooni-1.jpg
Alizadeh-Sakhtemane Sarv-Maskooni-1.max
فایل ها به هر طریق باید حداکثر تا تاریخ 15 بهمن ماه 1389 به دبیرخانه مسابقات (دفتر پژوهشی) رسیده باشد.
به شرکت کنندگان محترم توصیه می شود ارسال فایل را موکول به روزهای آخر ننمایند تا در صورت بروز هر گونه مشکل در ارسال یا دریافت سریعا نسبت به پیگیری و رفع آن اقدام گردد.
شرکت کنندگان اعم از دانشجو و غیره می توانند در یکی از بخشهای دو گانه دانشجویی و آزاد به انتخاب خود شرکت نمایند. شرکت کنندگان بخش دانشجویی پس از پذیرفته شدن ملزم به ارائه معرفی نامه یا گواهی اشتغال به تحصیل خطاب به آموزشکده فنی و حرفه ای سما قائم شهر از واحد دانشگاهی خود می باشند.
برای شرکت کنندگان بخش آزاد محدودیت سنی و تحصیلی وجود ندارد.
از میان شرکت کنندگان مرحله مقدماتی 40 نفر جهت رقابت های نهایی و مسابقه مهارتی در محل مسابقات انتخاب خواهند گردید.
معیار انتخاب پروژه ها در مرحله مقدماتی کیفیت ارائه به لحاظ مدل سازی، مصالح، نورپردازی، نحوه دید، نوع تکنیک انتخاب شده بر اساس ویژگی های پروژه، و شیوه استفاده موثر از قابلیتهای نرم افزار 3D MAXدر خدمت طراحی پروژه می باشد.
در صورت رعایت ننمودن شرایط تعیین شده، برگزار کننده در عدم پذیرش شرکت کننده مختار است.
نمایشگاهی از طرح های انتخابی مرحله اول و طرح های برنده مسابقات نهایی برگزار خواهد گردید.
هیئت داوران مسابقه از میان معماران حرفه ای و مدرسین معماری در سطح منطقه و کشور برگزیده خواهند گردید.
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره13- 2256211 0123 واحد پژوهش و یا ایمیل architecture@sama-gh.com تماس حاصل فرمایید.
زمان برگزاری مسابقات تاریخ 4 و 5 اسفنماه 1389 ماه می باشد.
جوایز نفر اول: سکه تمام بهارآزادی نفر دوم: نیم سکه بهار آزادی نفرسوم: ربع سکه بهار آزادی
  منبع : آرونا
  12:10   شنبه 25 دی 1389  
 نظرات