اخبار   
 

 ابزار جدید برای اتصال 15 ثانیه‌ای لپ تاپ به اینترنت

شرکت چینی هووایی ابزار جدیدی موسوم به 3G Dongle عرضه کرده که کاربران با اتصال آن به لپ تاپ هایشان به سرعت می توانند به خدمات...

شرکت چینی هووایی ابزار جدیدی موسوم به 3G Dongle عرضه کرده که کاربران با اتصال آن به لپ تاپ هایشان به سرعت می توانند به خدمات اینترنت پرسرعت بی سیم دسترسی پیدا کنند.
به گزارش فارس به نقل از زد دی نت، اگر چه Dongle مدتهاست برای اتصال از طریق پورت USB رایانه ها عرضه شده و اتصال بی سیم به اینترنت را ممکن می کند، اما کیفیت وسرعت آن رضایت بخش نیست و تلاش های زیادی برای بهبود کیفیت آن صورت پذیرفته است.
Dongle جدید هووایی HiLink E353 نام دارد و اگر چه شبیه بسیاری از نمونه های مشابه است، اما اولین آداپتور قابل حمل اطلاعات است که بعد از اتصال از طریق پورت USB به سرعت و بدون دردسر و اعمال تنظیمات فعال می شود.
هوایی مدعی است تنها 15 ثانبه بعد از اتصال این ابزار به لپ تاپ دسترسی به اینترنت ممکن می شود و کاربران بعد از اتصال دیگر نیاز به اقداماتی همچون نصب درایور، پیکربندی دستی، ایجاد اتصال و .. ندارند. پشتیبانی از شبکه های پرسرعت نسل چهارم موسوم به HSPA+ و سرعت دانلود 21 مگابیت در ثانبه از جمله دیگر امکانات این محصول است.
قرار است عرضه این محصول در سه ماهه سوم سال 2011 آغاز شود. قیمت نهایی HiLink E353 هنوز اعلام نشده است.
  منبع : خبرگزاری فارس
  11:59   دوشنبه 17 مرداد 1390  
 نظرات