اخبار   
 

 افزایش 12 برابری حق بیمه کارگران ساختمانی قیمت را افزایش می‌دهد

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: مجلس درصدد این است تا بحث قانون حق بیمه کارگران ساختمانی را در مسیر صحیح خود بررسی کند چرا که ما معتقدیم افزایش 12 برابری حق بیمه کارگران موجب افزایش قیمت تمام شده مسکن می شود...

خبرگزاری فارس: عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: مجلس درصدد این است تا بحث قانون حق بیمه کارگران ساختمانی را در مسیر صحیح خود بررسی کند چرا که ما معتقدیم افزایش 12 برابری حق بیمه کارگران موجب افزایش قیمت تمام شده مسکن می شود.
مهرداد بائوج لاهوتی نماینده لنگرود در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: هفته گذشته با حضور وزاری مسکن و شهرسازی و رفاه و تامین اجتماعی حق بیمه کارگران روزمزد ساختمان بحث شد و در آن تاکید شد که اگر این قانون که به تازگی نیز ابلاغ شده اجرا شود موجب افزایش قیمت تمام شده مسکن خواهد شد.‌
وی ادامه داد: افزایش 12 برابری نرخ بیمه تامین اجتماعی مشکلات زیادی را فراهم کرده است که اتفاقا وزیر مسکن هم در آن جلسه نگرانی خود را از این بابت اعلام کرد. وی تاکید کرد: امید است بتوانیم در جلسه فردا به یک جمع بندی نهایی در خصوص بازنگری برای این قانون برسیم و آنرا اصلاح کنیم.
لاهوتی گفت: باید حق بیمه کارگران تنها به افرادی تعلق گیرد که کارت مهارت فنی دارند و به همه کارگران تسری پیدا نکند. نماینده لنگرود افزود: اگر این موضوع حل نشود سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش مسکن با مشکل مواجه می‌شود و قیمت تمام شده مسکن هم افزایش می‌یابد.
  منبع : خبرگزاری فارس
  12:25   سه شنبه 2 شهریور 1389  
 نظرات