اخبار   
 

 تحویل10 هزار واحدمسکونی در خراسان رضوی توسط تعاونی ها تا پایان امسال

رئیس هیات مدیره اتاق تعاون کشور گفت: از 57 هزار واحد مسکونی که توسط تعاونی‌های مسکن مهر احداث می‌شود 10 هزار واحد تا پایان امسال و بقیه در سال آینده به متقاضیان تحویل خواهد شد...

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، 'محمود صلاحی' در نشست مدیران ستادی و استانی بانک توسعه تعاون در استان خراسان رضوی، یکی از دلایل توفیق بخش تعاون در کشور را پیشرفت پروژه های مسکن مهر عنوان کرد.
وی افزود: هم اکنون استان خراسان رضوی در احداث ساخت و ساز از رتبه 28 در سال گذشته به رتبه 9 رسیده که این روند روبه رشد در ساخت وساز حاکی از تلاش تعاونی‌های مسکن مهر است.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه در دوران فعالیت دولت نهم و دهم 71 هزار تعاونی در کشور تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، گفت: قبل از دولت نهم کل واگذاری‌های بخش دولتی سه هزار میلیارد تومان بوده که این میزان در 5 سال اخیر به 72هزار میلیارد تومان رسیده است.
وی با تاکید بر اینکه وزارت تعاون در اجرای قانون سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی حضور فعال داشته خاطرنشان کرد بخش تعاون با تاسیس این بانک درسال گذشته و افتتاح صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در سال جاری به تکالیف قانونی خود در ایجاد نهاد حمایتی مالی از تعاونی‌ها عمل کرده است.
  منبع : ایرنا
  11:54   چهارشنبه 31 شهریور 1389  
 نظرات