اخبار   
 

 امروز انجام عملیات عمرانی در شهر اصفهان ممنوع است

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: بنابر اعلام کمیته‌ی اضطرار آلودگی هوای شهر اصفهان، همه‌ی عملیات عمرانی شامل خاک‌برداری و بتن‌ریزی، امروز (سه‌شنبه) ممنوع است. علی عبدالهی با اشاره به پایداری جو، شرایط افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوای اصفهان تا روزهای پایانی هفته، افزود: با توجه به استمرار این شرایط، امروز ـ سه‌شنبه، چهاردهم آذر ـ نیز این اقدامات ممنوع است ...

امروز انجام عملیات عمرانی در شهر اصفهان ممنوع است

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: بنابر اعلام کمیته‌ی اضطرار آلودگی هوای شهر اصفهان، همه‌ی عملیات عمرانی شامل خاک‌برداری و بتن‌ریزی، امروز (سه‌شنبه) ممنوع است. علی عبدالهی با اشاره به پایداری جو، شرایط افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوای اصفهان تا روزهای پایانی هفته، افزود: با توجه به استمرار این شرایط، امروز ـ سه‌شنبه، چهاردهم آذر ـ نیز این اقدامات ممنوع است.

وی افزود: انجام تمام عملیات عمرانی شامل خاک‌برداری و بتن‌ریزی تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است و تصمیم‌گیری در خصوص فعالیت در سایر روزهای هفته متعاقباً اعلام می‌شود. مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان تصریح کرد: اکیپ‌های نظارت و بازرسی این سازمان با همکاری پلیس راهور روزانه در سطح شهر نظارت دارند و با متخلفان برخورد خواهند کرد. عبدالهی گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه بتن‌ریزی و خاک‌برداری در روزهای اعلام شده با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و موارد را اطلاع دهند.


با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری ایمنا
  12:15   سه شنبه 14 آذر 1402  
 نظرات