اخبار   
 

 تعطیلی مدرسه‌ها و دانشگاه‌های اصفهان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان چند و چونِ فعالیت مدرسه‌های اصفهان برای فردا و پس‌فردا (سه‌شنبه و چهارشنبه) را تشریح کرد. منصور شیشه‌فروش گفت: برابر مصوبه‌ی کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و همه‌ی مقاطع تحصیلی در نواحی ششگانه‌ی شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین‌شهر، برخوار، مبارکه، زرین‌شهر و فولادشهر روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، چهاردهم و پانزدهم آذرماه، غیرحضوری خواهند بود ...

تعطیلی مدرسه‌ها و دانشگاه‌های اصفهان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان چند و چونِ فعالیت مدرسه‌های اصفهان برای فردا و پس‌فردا (سه‌شنبه و چهارشنبه) را تشریح کرد. منصور شیشه‌فروش گفت: برابر مصوبه‌ی کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و همه‌ی مقاطع تحصیلی در نواحی ششگانه‌ی شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین‌شهر، برخوار، مبارکه، زرین‌شهر و فولادشهر روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، چهاردهم و پانزدهم آذرماه، غیرحضوری خواهند بود. وی ادامه داد: در شهرهای کاشان و آران و بیدگل نیز تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در روزهای یاد شده غیرحضوری است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: براساس مصوبه این کارگروه، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی در این مناطق همچنان تعطیل است، مادران شاغلی که دارای فرزند مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک هستند، مادران باردار و کارکنان دچار بیماری قلبی، تنفسی، ریوی و زمینه‌ای می‌توانند به صورت دورکاری فعالیت کنند. وی اضافه کرد: اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها از درب منزل در شهر اصفهان همچنان برقرار است و پلیس نیز با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد می‌نماید.

شیشه‌فروش با تأکید بر انجام اقدامات سلبی و ایجابی توسط دستگاه‌های مسئول به منظور کنترل منابع آلاینده، از شهروندان خواست تا همچنان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند. وی افزود: هرگونه فعالیتی که منجر به آلودگی هوا شود از جمله خاکبرداری، انجام عملیات عمرانی، آتش زدن بقایای گیاهی و … همچنان ممنوع است، اداره کل محیط زیست استان همچنان نسبت به تداوم پایش واحدهای آلاینده و مقابله به منابع آلاینده اقدام و همچنین بر توزیع سوخت پاک در جایگاه‌ها نظارت خواهد کرد.


با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری ایمنا
  19:11   دوشنبه 13 آذر 1402  
 نظرات