اخبار   
 

 ویدئوی سوم : «من خوب هستم، شما خوب هستید»

کاربران محصولات گروه نرم‌افزاری سازه، برای ارتباط تجاری با این شرکت دلایلی ویژه دارند. آن‌ها محصولات شرکت را خریداری نمی‌کنند، بلکه معانی نهفته در پشت تولید این محصولات را خریداری می‌کنند! در ویدئوهای کوتاهی که تقدیم می‌گردد، تلاش می‌کنیم بگوییم این المان‌های معنایی کدام‌اند. در ویدئوی سوم به معنای بنیادی در توسعه‌ی «گروه نرم‌افزاری سازه» پرداخته شده است ...

چرا «گروه نرم‌افزاری سازه» را انتخاب می‌کنم؟
■ ویدئوی سوم با موضوع المان‌های معنایی «گروه نرم‌افزاری سازه»
■ این بخش : «من خوب هستم، شما خوب هستید»


مجموعه ویدئوهایی را که دومین بخش آن‌ها را در ادامه شاهد خواهید بود، به کاربران بزرگواری تقدیم می‌کنیم که همواره با همراهی خود، پیشرفت و تعالی جوانان ایرانی را شتاب بخشیده‌اند.

کاربران محصولات گروه نرم‌افزاری سازه، برای ارتباط تجاری با این شرکت دلایلی ویژه دارند. آن‌ها محصولات شرکت را خریداری نمی‌کنند، بلکه معانی نهفته در پشت تولید این محصولات را خریداری می‌کنند! در ویدئوهای کوتاهی که تقدیم می‌گردد، تلاش می‌کنیم بگوییم این المان‌های معنایی کدام‌اند.

از شما دعوت می‌کنیم با دیدنِ این مجموعه‌ی لذت‌بخش با ما همراه شوید.


برای تماشای ویدئوی سوم با عنوان «من خوب هستم، شما خوب هستید» به مدت ۱۸ دقیقه، روی تصویر زیر کلیک کنید.‌ در این ویدئو، به معنای بنیادی در توسعه‌ی «گروه نرم‌افزاری سازه» پرداخته شده است و یک مهمان ویژه هم ما را همراهی و برای ما صحبت می‌کنند.
شما هم دعوت هستید ...


■ پیشنهاد می‌کنیم برای تماشای دو بخش پیشین مجموعه ویدئوهای «چرا گروه نرم‌افزاری سازه را انتخاب می‌کنم؟»، این‌جا و این‌جا را کلیک کنید.

  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  19:11   یکشنبه 24 دی 1396  
 نظرات