اخبار   
 

 از شما برای شرکت در HOT SALE سپاسگزاریم

دقایقی پیش کمپین HOT SALE با موفقیتی دوسویه برای خریداران و برای گروه نرم‌افزاری سازه به پایان رسید؛ موفقیت برای خریداران، به این دلیل که نرم‌افزارهایی را که هرکدام در بازار جهانی ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار ارزش دارند، با قیمت‌هایی در بازه‌ی ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار خریداری کردند؛ و موفقیت برای ما، زیرا صدها دوستِ تازه به جمع هزاران کاربرِ پیشینِ گروه نرم‌افزاری سازه افزوده شدند و همچنین، همکارانِ قدیمی‌تر باز هم به دیدار ما آمدند ...

از شما برای شرکت در HOT SALE سپاسگزاریم

خریدارانِ ارجمندِ محصولاتِ «گروه نرم‌افزاری سازه»،
بازدیدکنندگان گرامی وبگاه‌های ‌iiiwe.com و Saze90.com

دقایقی پیش کمپین HOT SALE با موفقیت برای شما خریداران و برای گروه نرم‌افزاری سازه به پایان رسید؛
موفقیت برای شما عزیزان، به این دلیل که نرم‌افزارهایی را که هرکدام در بازار جهانی ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار ارزش دارند، با قیمت‌هایی در بازه‌ی ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار خریداری کردید، که این به نوبه‌ی خود کم‌ترین تقدیری است که گروه نرم‌افزاری سازه می‌تواند از شما عزیزان داشته باشد.
و موفقیت برای ما، زیرا صدها دوست تازه به جمع هزاران کاربرِ پیشینِ گروه نرم‌افزاری سازه افزوده شدند و همچنین، همکارانِ قدیمی‌تر باز هم به دیدار ما آمدند.
با مقایسه‌ی بازار ساختمان ایران و بازار ساختمان در دیگر کشورهای جهان، به‌خوبی می‌دانیم که بازار ساختمان ایران بسیار تحت فشار است و برخی از شما عزیزان با امیدِ باز شدنِ فضای سیاسی ـ اقتصادی ایران، پیشاپیش نرم‌افزارهایی کارآمد و به‌قیمت را خریداری کرده‌اید. متقابلاً ما نیز چشم‌به‌راهِ باز شدنِ فضاهای سیاسی و اقتصادی هستیم و امیدواریم به‌زودی اتفاق بیُفتد تا همگی در فضایی مثبت و سازنده بتوانیم کسب‌وکاری پُررونق را تجربه کنیم.
بار دیگر از شما خریدارن محترم به‌صورت ویژه سپاسگزاری می‌کنیم و دست شما را به گرمی می‌فشاریم. همچنین، امیدواریم همکاران دیگری که موفق به خرید در این طرح نشده‌اند، بتوانند در آینده به خانواده‌ی بزرگِ گروه نرم‌افزاری سازه بپیوندند.

با آرزوی سربلندی برای ایران
با آرزوی موفقیت برای همه‌ی شما
گروه نرم‌افزاری سازه


  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  00:18   یکشنبه 10 آذر 1398  
 نظرات