اخبار   
 

 ستاره‌ها، برای شما ستاره‌ها

کاربران گرامی، همراهان همیشگی؛ درخشش دلگرم‌کننده‌ی شما از نخستین سال‌های دهه‌ی ۸۰ سرانجام گروه نرم‌افزاری سازه را در آستانه‌ی ورود به بازارهای بین‌المللی قرار داده است. لذا با تواضع و افتخار ستاره‌های نشان SAZE Backer و مزایای شگفت‌انگیز آن را به شما تقدیم می‌کنیم، تا هم شما و هم ما از آن بهره‌مند گردیم. دعوت می‌کنیم همین امروز و همین‌جا شروع کنید ...

کاربران گرامی، همراهان همیشگی

درخشش دلگرم‌کننده‌ی شما از نخستین سال‌های دهه‌ی ۸۰ سرانجام گروه نرم‌افزاری سازه را در آستانه‌ی ورود به بازارهای بین‌المللی قرار داده است.

ﺑﺮای آگاهی ﺷﻤﺎ، از ﺳﺎل ۲۰۰۹ ﺑﺎ ﺗأﺳﯿﺲ ﺷﺮﮐﺖ .SPIDTECH Structural Software Inc در ﮐﺸﻮر ﮐﺎﻧﺎدا ﺑﺮای ﺻﺎدرات محصولات خود در حال تلاش و برنامه‌ریزی هستیم. این بازار جدید با نیمی از جمعیت جهان در گام اول و رقبایی قدرتمند، نیازمند انرژی و توانی صدچندان برای سرمایه‌‌گذاری در همه‌ی بخش‌های توسعه، بازاریابی و فروش است. کارهای بسیار بزرگی تا امروز انجام گرفته و در ساعات پایانی ورود به بازار بین‌المللی در حال سرمایه‌گذاری بیش‌تر هستیم.

از سوی دیگر، بر اساس ارزیابی‌های انجام‌گرفته، تضمین بلندمدت و اطمینان‌بخش نیازهای نرم‌افزاری با کم‌ترین هزینه، نه‌تنها می‌تواند برای شما بسیار جذاب و راه‌گشا باشد، بلکه سرمایه‌گذاری‌های گروه نرم‌افزاری سازه در بازار بین‌المللی را نیز تقویت و تسهیل می‌کند.

لذا با تواضع و افتخار ستاره‌های نشان SAZE Backer و مزایای شگفت‌انگیز آن را به شما تقدیم می‌کنیم، تا هم شما و هم ما از آن بهره‌مند گردیم. دعوت می‌کنیم همین امروز و همین‌جا شروع کنید.

همه‌ی این ستاره‌ها برای شما ستاره‌هاست ...

ﺑﺎ آرزوی ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ‌ﻫﺎ،
محمدرضا جمشیدیان


  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  12:54   شنبه 14 مرداد 1396  
 نظرات