اخبار   
 

 بهره‌مندی از تخفیف در خرید کتاب ETABS2016+SAZE90، فقط تا ۲۴ اسفندماه

پس از نزدیک به چهار سال کار مداوم، سرانجام کتابی شایسته‌ی شما خوبان در زمینه‌ی مهم‌ترین نرم‌افزارهای مهندسی ساختمان، ETABS و SAZE90 آماده‌ی انتشار شده است. اگرچه هزینه‌های چاپ کتاب به‌گونه‌ای سرسام‌آور بالا رفته است، ما برای تجلیل از جایگاه شما مهندسان و دانشجویانِ مهندسی ساختمان، این کتابِ ۸۰۰صفحه‌ایِ دارای مطالب حرفه‌ای، روی کاغذ گلاسه، سراسررنگی، با جلد سخت، و دارای پشتیبانی آنلاین را به مدت محدود تنها با قیمتِ تمام‌شده در اختیار شما می‌گذاریم ...

بهره‌مندی از تخفیف در خرید کتاب ETABS2016+SAZE90، فقط تا ۲۴ اسفندماه


نخستین محصول آموزشی «گروه نرم‌افزاری سازه» وارد بازار شد: کتابی در زمینه‌ی نرم‌افزارهای ETABS2016 و SAZE90، با محتوا و ساختاری متفاوت از آنچه تا کنون دیده‌اید.

پس از نزدیک به چهار سال کار مداوم، سرانجام کتابی شایسته‌ی شما خوبان در زمینه‌ی مهم‌ترین نرم‌افزارهای مهندسی ساختمان، ETABS و SAZE90 آماده‌ی انتشار شده است. اگرچه هزینه‌های چاپ کتاب به‌گونه‌ای سرسام‌آور بالا رفته است، ما برای تجلیل از جایگاه شما مهندسان و دانشجویانِ مهندسی ساختمان و همچنین پاسداشت زحمات و دانشِ دست‌اندرکارانِ تألیف، این کتابِ ۸۰۰صفحه‌ایِ دارای مطالب حرفه‌ای، بر روی کاغذ گلاسه، سراسررنگی، با جلد سخت، و دارای پشتیبانی آنلاین را به مدت محدود تنها با قیمتِ تمام‌شده در اختیار شما می‌گذاریم.

تخفیف ویژه‌ی نخستین خریداران، تنها تا بیست‌وچهارمِ همین ماه (بلک‌فرایدی) اعتبار دارد. ترتیب ارسال کتاب بر اساس تاریخ خرید کتاب است. خریدارانی که زودتر اقدام به خرید کنند، کتاب را زودتر دریافت خواهند کرد.


  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  18:09   یکشنبه 5 اسفند 1397  
 نظرات