اخبار   
 

 نخستین محصول آموزشی «گروه نرم‌افزاری سازه» : کتاب ETABS2016+SAZE90

نخستین محصول آموزشی «گروه نرم‌افزاری سازه» وارد بازار شد: کتابی در زمینه‌ی نرم‌افزارهای ETABS و SAZE90، با محتوا و ساختاری متفاوت از آنچه تا کنون دیده‌اید. این کتاب دستاوردِ تجربیات مهندسی و نگاهِ عملیاتی و حرفه‌ایِ مؤلف آن در یکی از معتبرترین شرکت‌های مهندسان مشاور است؛ و در طراحی و چاپ آن، جایگاهِ خوانندگانِ آن: مهندسان و دانشجویان عمران، به گونه‌ای ویژه مد نظر قرار گرفته است. «گروه نرم‌افزاری سازه» برای ۵۰۰ خریدار اولِ این کتاب، به عنوان هدیه تخفیفی قابل‌توجه در نظر گرفته است ...

ETABS2016+SAZE90
■ از کمانِ «بِ زی یِر» تا ملودی‌های ریتز
نخستین محصول آموزشی «گروه نرم‌افزاری سازه» وارد بازار شد:
کتابی در زمینه‌ی نرم‌افزارهای ETABS2016 و SAZE90، با محتوا و ساختاری متفاوت از آنچه تا کنون دیده‌اید.


نگاه حرفه‌ای
این کتاب حاصل تجربیات مهندسیِ مؤلف آن، آقای مهندس علی بهنیا، در یکی از معتبرترین شرکت‌های مهندسان مشاور ایران است. نگاه مؤلف هنگام تهیه‌ی کتاب، کاملاً عملیاتی و حرفه‌ای بوده است.

محیط دوست‌داشتنی
در طراحی و چاپ کتاب، جایگاه خوانندگانِ آن به‌عنوان مهندسان و دانشجویان عمران در نظر گرفته شده است. محیط تمام‌رنگی و کاغذ گلاسه‌ی کتاب همراه با گرافیکِ زیبای سرکار خانم نیکنامی، فضایی لذت‌بخش برای مطالعه پدید آورده است. فایل پی‌دی‌افِ ۳۲ صفحه‌ی نخستِ کتاب را می‌توانید در ادامه دریافت بفرمایید.

مهندس بهنیا کنار شماست
برای نخستین بار، این کتاب همراه با پشتیبانی به فروش می‌رسد. مهندس علی بهنیا از طریق سامانه‌ی تیکتینگ وبگاه سازه۹۰ (saze90.com) آماده‌ی پاسخ‌گویی به پرسش‌های فنی خریداران درباره‌ی مباحث کتاب هستند.

برای ۵۰۰ خریدار اول
با توجه به مطالب تخصصی، حجم ۸۰۰صفحه‌ای و چاپ تمام‌رنگی/گلاسه، این کتاب ۲۵۰.۰۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است. اما «گروه نرم‌افزاری سازه» برای ۵۰۰ خریدار اول، به عنوان هدیه، تخفیفی قابل‌توجه (۱۰۰.۰۰۰ تومان) در نظر گرفته است.


  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  14:36   پنجشنبه 18 بهمن 1397  
 نظرات