اخبار   
 

 پرسش‌های متداول درباره‌ی شاپ‌کارت

«گروه نرم‌افزاری سازه» بر اساس درخواست‌هایی که به هنگام برگزاریِ طرح‌های با تخفیف، ار جانب همکاران و خریداران گرامی برای در نظر گرفتن شرایط ویژه‌ی تسهیلاتی مطرح می‌شد، با عقد قرارداد با بانک ملت، امکان استفاده از شاپ‌کارت ملت را برای مشتریان خود فراهم کرده است. به این ترتیب، عزیزان می‌توانند با داشتن شاپ‌کارت، نرم‌افزار مورد نیاز خود را از «گروه نرم‌افزاری سازه» خریداری، و سپس مبلغ را به صورت اقساط و طبق شرایطی که با بانک توافق کرده‌اند پرداخت نمایند ...


بازدیدکنندگان محترم
سلام گرم ما را از گروه نرم‌افزاری سازه پذیرا باشید.

همان‌گونه که اطلاع دارید، آخرین طرح فروش گروه نرم‌افزاری سازه برای کاربران قبلی و جدید، با استقبال خوبی همراه گردید.
از همه‌ی خریداران نرم‌افزارهای گروه نرم‌افزاری سازه متشکریم.

هنگام برگزاری طرح‌های با تخفیف، درخواست‌های زیادی برای در نظرگرفتن شرایط ویژه‌ی تسهیلاتی از طرف شما دریافت کردیم. بر این اساس، گروه نرم‌افزاری سازه با عقد قرارداد با بانک ملت، امکان استفاده از شاپ‌کارت ملت را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

شاپ‌کارت، کارت اعتباری بانک ملت است که شما می‌توانید به وسیله‌ی آن از فروشندگان یا ارائه‌دهندگانِ کالا و خدمات عضو ملت شاپ (شبکه‌ی اعتباری پرداخت ملت) خرید کنید. کافی‌ست به شعب بانک ملت مراجعه و به‌سادگی اقدام به دریافت شاپ‌کارت نمائید. پس از دریافت تقاضای شما، بانک ملت در اسرع وقت نسبت به صدور شاپ‌کارت برای شما اقدام خواهد کرد. برای آگاهی‌های بیش‌تر در این باره، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

به این ترتیب، شما می‌توانید با داشتن شاپ‌کارت، نرم‌افزار مورد نیاز خود را از ما خریداری نموده و سپس مبلغ را به صورت اقساط و طبق شرایطی که با بانک توافق کرده‌اید، پرداخت نمایید.
همچنین، برای جبران سود تسهیلات و ایجاد تنفس در بازپرداخت اقساط آن، گروه نرم‌افزاری سازه ۲۰% از مبلغ خریداری‌شده را درست پس از خرید به عنوان هدیه و نقداً به یکی از کارت‌های بانکی دیگر شما مسترد خواهد نمود. به این ترتیب، شما با تهیه‌ی شاپ‌کارت، نه‌تنها در لحظه‌ی خرید وجهی نمی‌پردازید، بلکه ۲۰% مبلغ خرید را نقداً روی یکی از کارت‌های بانکی دیگرتان دریافت می‌کنید!

برای دریافت آگاهی‌های بیش‌تر در زمینه‌ی شاپ‌کارت می‌توانید با ما تماس بگیرید و یا با بانک ملت در تماس باشید.

با احترام
گروه نرم‌افزاری سازه



شاپ‌کارت چیست؟
نوعی کارت اعتباری است که مشتریان (دارندگان کارت) می‌توانند از فروشندگان یا ارائه‌دهندگان کالا و خدمات عضو ملت شاپ (شبکه‌ی اعتباری پرداخت ملت) نسبت به خرید کالا یا خدمات مورد نظر اقدام نمایند.

شاپ‌کارت برای چه کسانی است؟
شاپ‌کارت برای کسانی به صرفه خواهد بود که بنا به هر دلیلی امکان پرداخت نقدی خرید خود را ندارند و تمایل به پرداخت اقساطی خرید خود دارند.

چگونه می‌توانم شاپ‌کارت تهیه کنم؟
متقاضیان می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک ملت، نسبت به ارائه‌ی درخواست و دریافت کارت، طبق قوانین موجود اقدام نمایند.

نحوه‌ی بازپرداخت تسهیلات شاپ‌کارت به چه صورتی انجام می‌گیرد؟
مشتریان محترم می‌توانند از طریق سامانه‌ی بانکداری اینترنتی، همراه بانک ملت، تلفن‌بانک یا پایانه‌های خودپرداز نسبت به بازپرداخت اقساط تسهیلات خود اقدام نمایند.

۲۰% برگشت نقدی چیست و به چه صورتی عودت داده می‌شود؟
برای جبران سود تسهیلات و همچنین ایجاد تنفس در بازپرداخت آن، گروه نرم‌افزاری سازه ۲۰% مبلغ خرید شما را از طریق واریز به شماره‌ی کارتی که موقع خرید اعلام می‌کنید، به عنوان هدیه به شما عودت می‌دهد.

چگونه با استفاده از شاپ‌کارت محصولات مورد نظرم را خریداری کنم؟
شما می‌توانید از طریق پرداخت آنلاین وبگاه سازه90 و یا با استفاده از دستگاه کارت‌خوان ما (مراجعه‌ی حضوری) اقدام به خرید نمایید.

چگونه شاپ‌کارت را تهیه کنم؟
برای دریافت شاپ‌کارت کافی‌ست به یکی از شعبه‌های بانک ملت مراجعه و درخواست دریافت شاپ‌کارت کنید.

آیا دریافت شاپ‌کارت مراحل طولانی و پیچیده‌ای دارد؟
نه. پس از درخواست شما، بانک با بررسی اعتبار حساب شما و انجام روند اداری مختصری، شاپ‌کارت را برای شما صادر خواهد کرد.

حداقل و حداکثر اعتبار شاپ‌کارت چه‌قدر است؟
حدکثر سقف مبلغ شاپ‌کارت ۲۰۰ میلیون ریال و حداقل آن ۲۰ میلیون ریال است.

نحوه و زمان بازپرداخت تسهیلات به چه نحوی است؟
پس از یک تنفس ۳۰روزه، پرداخت اقساط به بانک آغاز خواهد شد. حداقل زمان بازپرداخت ۱۲ ماه و حداکثر ۳۶ ماه خواهد بود.

اگر برای خرید از شاپ‌کارت استفاده نکنم و خرید خود را از دیگر کارت‌ها و به‌صورت نقدی انجام دهم، بازهم ۲۰% مبلغ خرید به عنوان هدیه برگشت داده می‌شود؟
بله. برگشت نقدی در قبال هرگونه خرید، اعم از با شاپ‌کارت و یا با سایر کارت‌های بانکی، به شماره‌ی کارت اعلامی شما واریز خواهد شد.

پس از خرید آیا به‌راحتی می‌توانم از نرم‌افزارها استفاده کنم؟
کلیه‌ی نرم‌افزارها دارای دفترچه‌ی راهنمای کامل همراه با آموزش گام‌به‌گام و همچنین CD آموزشی می‌باشند. (CD آموزشی دکترسازه نسخه‌ی وال در دست تهیه است). همچنین، در داخل نرم‌افزار سامانه‌ی HELP تعبیه شده است. نرم‌افزار ها کاملاً User Friendly هستند، به‌صورتی‌که شما می‌توانید به‌آسانی آن‌ها را فرابگیرید و از آن‌ها استفاده نمایید. همچنین، همکاران بخش پشتیبانی ما از طریق تیکتینگ، ایمیل، «چت آنلاین (قابل دستیابی از سمت چپ همه‌ی پنجره‌های وبگاه saze90.com)» و تلفن ۳۴۰۰۵ـ۰۳۱ پاسخ‌گوی پرسش‌ها و اشکالات شما در خصوص استفاده از نرم‌افزار هستند.

سازه90 بیسیک چیست؟
سازه90 بیسیک نرم‌افزار قدرتمندی است که برای ترسیم جزئیات سازه از سال ۱۳۸۰ وارد بازار مهندسی ایران شده است. این نرم‌افزار تیرها، ستون‌ها، تیرچه‌ها و پله‌ها را با جزئیات کامل ترسیم می‌کند. همچنین، فونداسیون بر اساس SAFE 8 و دیوارهای برشی را در حد ۶۰% ترسیم می‌نماید. افزون بر این موارد، این نرم‌افزار کلیه‌ی ضوابط آیین‌نامه‌های ایران و ACI را در خصوص شکل پذیری متوسط و قطع، خم و وصله‌ی میلگردها کنترل و در جای مناسب گزارش می‌دهد.
نرم‌افزار سازه90 بیسیک فهرست مقادیر مصالح مصرفی، اعم از میلگرد و بتن را تهیه می‌کند. افزون بر همه‌ی این قابلیت‌ها، ابزارهای متعددی مانند مدیریت شیت‌ها، مدیریت اورلپ‌ها، ویرایشگر نقشه‌ها پس از ترسیم و... همراه با سازه90 در اختیار کاربر قرار می‌گیرند. این نرم‌افزار دارای جزئیات بسیاری است، تاکنون ۱۸۰.۰۰۰ نفرساعت روی آن کار شده است و هزاران کاربر ثبت‌شده از آن استفاده می‌کنند. اگر مهندس طراح هستید، این نرم‌افزار از نرم‌افزارهای ضروری برای دفتر کار شماست. (آگاهی‌های بیش‌تر)

دیواربرشی پیشرفته چیست؟
اگر در پروژه های خود دیوارهای برشی را دیتایل می کنید و مایل به دیتایل المان های مرزی، بازشوها، تیرهای اسپاندرل و کلیه مقاطع ارتفاعی عرضی و پلان، تهیه فهرست مقادیر مصالح، ویرایشگر هندسی دیوار براساس ضوابط آئین نامه های ایران یا ACI به سریع ترین و ساده ترین صورت ممکن هستید، نرم افزار دیواربرشی پیشرفته برای شماست.
دیتایل‌های ترسیم‌شده همه‌ی جزئیات اجرایی را پوشش می‌دهند. ویرایشگر این نرم‌افزار امکان همباد کردن دیوارها با ستون‌ها و تغییرات میلگردگذاری توسط شما را فراهم می‌کند. همچنین، تصویری سه‌بعدی از مقطع دیوار، تصور بهتری برای پیمانکارانِ مجری فراهم می‌کند. از کار با این نرم‌افزار لذت خواهید برد. (آگاهی‌های بیش‌تر)

فونداسیون (دال) پیشرفته چیست؟
برای ترسیم فونداسیون‌ها و دال‌هایی که در SAFE 12 و SAFE 14 آنالیز و طراحی شده‌اند، از این نرم‌افزار استفاده کنید. فونداسیون پیشرفته خروجی نرم‌افزار SAFE را دریافت و کلیه‌ی جزئیات اجرایی فونداسیون و دال را ترسیم می‌نماید. این جزئیات اجرایی شامل سفره‌های میلگردهای اصلی بالا و پایین، سفره‌های میلگردهای تقویتی در بالا و پایین، جزئیات میلگردگذاری برای برش یک‌طرفه، جزئیات میلگردگذاری برای برش پانچ، ترسیم ایزومتریک فونداسیون به‌صورت سه‌بعدی و حجم مقادیر مصالح مصرفی هستند.
پانل مدیریت میلگردگذاری، نحوه‌ی قطع و خم و میلگردگذاری در فونداسیون را مدیریت می‌کند. هر سازه، چه بتنی و چه فولادی، نیاز به فونداسیون دارد. مجموعه‌ی نرم‌افزارهای طراحی سازه، بدون این نرم‌افزار کامل نیست. (آگاهی‌های بیش‌تر)

دکتر سازه (وال) چیست؟
اگر در پروژه‌های خود دیوار برشی طراحی می‌کنید، مطمئناً آگاه هستید که طراحی دیوارهای برشی در Section Designer در نرم‌افزار ETABS با چه مشکلاتی روبه‌روست: برای تک‌تک مقاطع برای همه‌ی دیوارها در همه‌ی طبقات باید یک حدس اولیه داشته باشید؛ و این حدس اولیه، نه‌تنها بایداز نظر میزان میلگرد مصرفی بهینه باشد، باید کلیه‌ی ضوابط آیین‌نامه در زمینه‌ی دیوارهای برشی را نیز ارضا کرده و همچنین از نظر اجرایی و میلگردگذاری به‌گونه‌ای باشد که با مقاطع طراحی‌شده در طیقات زیرین و بالایی همخوانی داشته باشد. اگر حدس اولیه‌ی شما پاسخ ندهد، لازم است همه‌ی این مراحل را دوباره تکرار کنید.
اگر شما از دیوار برشی در سازه‌ی فلزی یا به‌عنوان دیوار حائل استفاده می‌کنید، در آن‌جا هم مشکلات طراحی به نحو دیگری وجود دارند. به این ترتیب، طراحی دیوارهای برشی تبدیل به مسئله‌ای زمان‌بر شده و دقت بالا نیاز دارد.
دکتر سازه وال همه‌ی موارد بالا را در ۱-۲ دقیقه برای شما حل می‌کند! اگر مهندس طراح سازه هستید، بدون دکتر سازه وال فقط وقت خود را تلف می‌کنید! (آگاهی‌های بیش‌تر)

بهینه‌ساز طراحی چیست؟
مهندس طراح سازه می‌تواند پس از ترسیم هندسه‌ی سازه در نرم‌افزار SAP2000 یا ETABS و اعمال بارگذاری ثقلی، بقیه‌ی تعریفات و تحلیل و طراحی سازه‌ی مورد نظر خود را به این برنامه بسپارد و طرحی بهینه را که در آن موارد آیین‌نامه‌ای همچون تغییر مکان نسبی طبقات، پیچش طبقات و طراحی المان‌ها (مطابق با آیین‌نامه‌ی ۲۸۰۰ ویرایش چهار و دیگر مباحث)کنترل شده است، چه به‌صورت استاتیکی و چه به‌صورت دینامیکی دریافت نماید.
این نرم‌افزار نخستین محصولی است که به‌عنوان CSI Developer Network Solutions در کنار نرم‌افزار SAP2000 قرار گرفته است. اگر مهندس طراح سازه هستید، با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید با متدولوژی طراحی بهینه‌ساز، سازه‌های خود را طراحی کنید و وقت و انرژی قابل‌ملاحظه‌ای صرفه‌جویی کنید. (آگاهی‌های بیش‌تر)

آیا دکتر سازه CHECKER و دکتر سازه FRP هم مشمول این طرح هستند؟
این دو نرم‌افزار مراحل پایانی ساخت و تولید خود را سپری می‌کنند و مشمول این طرح نیستند.

پرسش‌هایم درباره‌ی شاپ‌کارت را چگونه مطرح کنم؟
برای هرگونه سوال در خصوص دریافت شاپ‌کارت می‌توانید با بانک ملت تماس بگیرید؛ و یا به شعب بانک ملت مراجعه نمایید.
برای سوال در خصوص خرید محصولات «گروه نرم‌افزاری سازه» می‌توانید با ما با شماره‌ی تلفن ۳۴۰۰۵ـ۰۳۱، یا از طریق چت آنلاین و یا این لینک، تماس حاصل فرمایید.

  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  18:03   چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396  
 نظرات