اخبار   
 

 «هیچ‌گونه نگرانی درباره‌ی ایمنی پایه‌ی پل بزرگراه شهید مدرس ـ بلوار میرداماد وجود ندارد»

روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره‌ی پایه‌ی پل بزرگراه شهید مدرس ـ بلوار میرداماد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بررسی میدانی و ارزیابی‌های تخصصی از ساعات اولیه انجام و نتایج به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و شهرداری منطقه‌ی ۳ تهران گزارش شد. بررسی‌ها حاکی از آسیب‌دیدگی پوشش الحاقی یکی از پایه‌های پل یادشده می‌باشد، که طی دوره‌های گذشته اجرا شده و با هدف ایجاد جلوه‌ی دیدری و زیباسازی محیطی، پایه‌ی پل را در برگرفته بوده و آسیبی متوجه ساختار سازه‌ی پل نبود ...

«هیچ‌گونه نگرانی درباره‌ی ایمنی پایه‌ی پل بزرگراه شهید مدرس ـ بلوار میرداماد وجود ندارد»

روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره‌ی پایه‌ی پل بزرگراه شهید مدرس ـ بلوار میرداماد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سلامتِ پایه‌ی پل برای عموم شهروندان قابل‌مشاهده شد. بر پایه‌ی گزارش رسیئه‌ی روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ مبنی بر آسیب‌دیدگی احتمالی یکی از پایه‌های پل تقاطع ناهمسطح بزرگراه شهید مدرس با بلوار میرداماد در منطقه‌ی ۳ تهران، بررسی میدانی و ارزیابی‌های تخصصی از ساعات اولیه انجام و نتایج به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و شهرداری منطقه‌ی ۳ تهران گزارش شد. بررسی‌ها حاکی از آسیب‌دیدگی پوشش الحاقی یکی از پایه‌های پل یادشده می‌باشد، که طی دوره‌های گذشته اجرا شده و با هدف ایجاد جلوه‌ی دیدری و زیباسازی محیطی، پایه‌ی پل را در برگرفته بوده و آسیبی متوجه ساختار سازه‌ی پل نبود.

در دنباله‌ی این اطلاعیه آمده: به منظور اطمینان خاطر شهروندان و اهمیت رسیدگی به موضوعات ایمنی شهری با قید فوریت و به طور موقت، پوشش الحاقی مهار شد تا از ایجاد خسارات به خودروهای عبوری در بزرگراه شهید مدرس جلوگیری شود. همچنین، بلافاصله در تعامل با هماهنگی پلیس راهور، مجوز انحراف ترافیکی محدوده مذکور اخذ شد. در ساعات پایانی روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، جداسازی پوشش الحاقی پایه پل انجام شد و هم اکنون سلامت سازه مذکور بدون هیچ‌گونه حائل و پوششی، برای عموم شهروندان قابل مشاهده است. لازم به ذکر است، همان‌گونه که پیشتر از سوی شهردار منطقه ۳ تهران اعلام شد، هیچ‌گونه نگرانی و شائبه‌ای درباره ایمنی سازه پل مذکور وجود ندارد.


با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  11:16   شنبه 22 اردیبهشت 1403  
 نظرات