اخبار   
 

 کارگاه بین‌المللی «اخلاق مهندسی»، هفته‌ی پایانی شهریور

با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه صنعتی دلفت هلند و به منظور آشنایی بیش‌تر دانشجویانِ رشته‌های مهندسی و مهندسان با مفاهیم اخلاق مهندسی، کارگاه بین‌المللی اخلاق مهندسی برگزار می‌شود ...

کارگاه بین‌المللی «اخلاق مهندسی» برگزار می‌شود

با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه صنعتی دلفت هلند و به منظور آشنایی بیش‌تر دانشجویانِ رشته‌های مهندسی و مهندسان با مفاهیم اخلاق مهندسی، کارگاه بین‌المللی اخلاق مهندسی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری دانشگاه دلفت هلند این کارگاه بین‌المللی را در روزهای ۲۵ تا ۲۷ شهریورماه برگزار می‌کند.

این کارگاه به همت گروه معارف و علوم انسانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با حضور دو تن از اساتید دانشگاه صنعتی دلفت، پروفسور "ایبو فن دو پول" و دکتر "بهنام تائبی" برگزار خواهد شد.

در این کارگاه آموزشی در خصوص موضوعاتی چون مسئولیت‌های حرفه‌ای مهندسان، جنبه‌های اخلاقی ریسک در فناوری، امکانات و محدودیت‌های کدهای اخلاقی، فرآیند نوآوری و طراحی ارزش مدار، مسئولیت فعال و انفعالی و آرمان‌های مهندسان و اخلاق و روش‌های ارزیابی مهندسی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

کارگاه اخلاق مهندسی شامل بخش‌های مختلفی چون سخنران، جلسات بحث و گفت‌وگو، جلسات با اساتید، جلسات دانشجویان خواهد بود.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر، ثبت‌نام در این کارگاه از ابتدای شهریورماه آغاز شده‌ است و علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی این کارگاه به آدرس engineeringethics.aut.ac.ir مراجعه کنند.

با کلیک بر روی تصویر نخست، لینک‌های دست‌کم پنج مقاله در زمینه‌ی اخلاق مهندسی در دسترس شما خواهد بود.
با کلیک بر روی تصویر بالا، مطلبی دیگر، مرتبط با موضوع در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  12:27   دوشنبه 6 شهریور 1396  
 نظرات