اخبار   
 

 ادامه یافتن عملیات تخریب متروپل از نیمروز امروز

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه‌ی آزاد اروند از ادامه یافتن عملیات تخریب بخش‌های به‌جامانده از ساختمان متروپل از نیمروز امروز خبر داد و گفت: دیروز بخشی از باقی‌مانده‌ی ساختمان متروپل تخریب شد. فرهاد آریادوست درباره‌ی آخرین وضعیت عملیات تخریب ساختمان متروپل افزود: برابر برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، قرار بود باقی‌مانده‌ی ساختمان متروپل به صورت کامل تخریب شود، اما به دلیل برخی موارد این عملیات موقتاً متوقف شد و امروز از سر گرفته خواهد شد ...

ادامه یافتن عملیات تخریب متروپل از نیمروز امروز
محدودیت‌ها تا پایان تخریب پابرجا هستند


مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه‌ی آزاد اروند از ادامه یافتن عملیات تخریب بخش‌های به‌جامانده از ساختمان متروپل از نیمروز امروز خبر داد و گفت: دیروز بخشی از باقی‌مانده‌ی ساختمان متروپل تخریب شد. فرهاد آریادوست درباره‌ی آخرین وضعیت عملیات تخریب ساختمان متروپل افزود: برابر برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، قرار بود باقی‌مانده‌ی ساختمان متروپل به صورت کامل تخریب شود، اما به دلیل برخی موارد این عملیات موقتاً متوقف شد و امروز از سر گرفته خواهد شد. وی با بیان اینکه روز گذشته بخشی از باقی مانده ساختمان متروپل تخریب شد، افزود: با توجه به بروز برخی مسایل فنی و همچنین تاریک شدن هوا در روز گذشته، عملیات تخریب به صورت کامل انجام نشد. اکنون در حال نصب مجدد تجهیزات و آماده سازی شرایط برای از سرگیری عملیات تخریب هستیم و از ظهر امروز عملیات تخریب نهایی ساختمان آغاز می‌شود.

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در حال حاضر محدودیت‌های تردد در اطراف ساختمان متروپل همچنان پابرجا است و تا پایان عملیات تخریب ادامه دارد. آریا دوست عنوان کرد: خیابان‌های منتهی به ساختمان متروپل به وسیله جداکننده‌های ترافیکی بسته شده است تا از تردد خودروها جلوگیری شود و امیدواریم شهروندان آبادانی با صبر و شکیبایی ما را در تخریب این ساختمان همراهی کنند. به گزارش ایسنا، از روز ۶ آذرماه محدودیت ترافیکی در اطراف ساختمان اعمال شده و همچنین ساختمان‌های اطراف متروپل که در محدوده خطر قرار داشتند به منظور تخریب باقی‌مانده تخلیه شده‌اند.


با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  10:59   شنبه 19 آذر 1401  
 نظرات