اخبار   
 

 تمدید فراخوان ایده‌های نوین مصالح ساختمانی تا ۱۵ بهمن

مهلت ارسال طرح برای فراخوان فناوری و نوآوری در زمینه‌ی مصالح نوین صنعت ساختمان تا ۱۵ بهمن‌ماه تمدید شد. به گزارش ایسنا، مواد نوآورانه‌ی ساختمانی آینده‌ی صنعت ساخت‌وساز را بنا می‌کنند و بر این اساس، دانشمندان و فناوران در سرتاسر جهان در حال پژوهش و توسعه‌ی مواد ساختمانی نوین و تکامل فناوری‌های از پیش ایجادشده‌ای هستند که ارزش خود را در صنعت ساخت ‌وساز نشان داده‌اند ...

تمدید فراخوان ایده‌های نوین مصالح ساختمانی تا ۱۵ بهمن

مهلت ارسال طرح برای فراخوان فناوری و نوآوری در زمینه‌ی مصالح نوین صنعت ساختمان تا ۱۵ بهمن‌ماه تمدید شد. به گزارش ایسنا، مواد نوآورانه‌ی ساختمانی آینده‌ی صنعت ساخت‌وساز را بنا می‌کنند و بر این اساس، دانشمندان و فناوران در سرتاسر جهان در حال پژوهش و توسعه‌ی مواد ساختمانی نوین و تکامل فناوری‌های از پیش ایجادشده‌ای هستند که ارزش خود را در صنعت ساخت ‌وساز نشان داده‌اند. این مواد و فناوری‌ها باید کارا، با دوام، قابل بازیافت و بدون ریسک باشند و علاوه بر افزایش کارایی ساختمان‌ها از نظر مصرف انرژی و تولید ضایعات و افزایش ایمنی، می‌توانند جلوه جدیدی به ساختمان‌ها و در نتیجه به شهرها ببخشند. با توجه به نیاز کشور به روش‌ها و مصالح نوین ساختمانی، شبکه تبادل فناوری با همکاری یکی از شرکت‌های بخش خصوصی در نظر دارد طرح‌های نوآورانه در زمینه مصالح ساختمانی را جمع‌آوری کرده و از طرح‌های برگزیده تا صنعتی شدن حمایت کند. محورهای این رویداد شامل موضوعاتی چون مصالح ساختمانی نوین، روش‌های ساخت و ساز نوین، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و آب، تجهیزات نگهدارنده و تثبیت‌کننده نوین، افزایش ایمنی ساختمان به خصوص در بحث حریق و زیست سازگار کردن ساختمان و کاهش انتشار دی‌اکسیدکربن می‌شود.

به نقل از ستاد نانو، طرح‌هایی که به این فراخوان ارسال می‌شود باید از لحاظ بازار و کسب و کاری، توجیه داشته و دارای تیم با انگیزه و متخصص و همچنین توانمند باشند. بازار هدف و مشتریان مناسبی برای آن محصول وجود داشته باشد. ایده‌های ارسالی نیز دارای نوآوری باشد و در داخل کشور به تولید نرسیده باشد. به طرح‌های برگزیده در این رویداد گرنت نقدی و آزمایشگاهی به مبلغ ۱۵ میلیون تومان اعطا می‌شود و جایزه نقدی ۳۰ میلیون تومانی به نفر اول و ۲۰ میلیون تومانی به نفر دوم پرداخت خواهد شد. مهلت ارسال طرح برای فراخوان فناوری و نوآوری "فرصت تجاری‌سازی ایده‌های جدید در مصالح نوین صنعت و ساختمان" تا ۱۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.


با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  09:54   دوشنبه 11 بهمن 1400  
 نظرات