اخبار   
 

 مرکز تجاری شهر رویاهای اصفهان، برنده فستیوال جهانی معماری 2014

ایران با 2 پروژه در بخش تجاری، تفریحی و 3 ساختمان مسکونی، نهایتا با پروژه مرکز تجاری شهر رویاهای اصفهان، اثر فرشاد مهدی‌زاده و رها اشرفی، توانست در گروه ساختمان های تجاری و تفریحی فستیوال جهانی معماری در سال 2014 انتخاب انتخاب شود...

مرکز تجاری شهر رویاهای اصفهان، برنده فستیوال جهانی معماری 2014

ایران با 2 پروژه در بخش تجاری، تفریحی و 3 ساختمان مسکونی، نهایتا با پروژه مرکز تجاری شهر رویاهای اصفهان، اثر فرشاد مهدی‌زاده و رها اشرفی، توانست در گروه ساختمان های تجاری و تفریحی فستیوال جهانی معماری در سال 2014 انتخاب انتخاب شود.



به گزارش معماری نیوز، فستیوال جهانی معماری (WAF) جشنواره‌ای است که از سال ٢٠٠٨، همه‌ساله در گروه‌های مختلف ساختمانی برگزار می‌شود. در این فستیوال، فینالیست‌های هر گروه در مدت سه روز، طی یک رقابت زنده مورد داوری قرار می‌گیرند که از هر گروه یک برنده و در نهایت، از میان برندگان گروه‌ها، یک اثر به عنوان بهترین ساختمان سال انتخاب می‌شود.



جشنواره امسال نیز در 31 گروه مختلف، از اول تا سوم اکتبر، در کشور سنگاپور برگزار شد.

در این میان ایران با 2 پروژه در بخش تجاری، تفریحی و 3 ساختمان مسکونی، نهایتا با پروژه مرکز تجاری شهر رویاهای اصفهان، اثر فرشاد مهدی‌زاده و رها اشرفی، توانست در گروه ساختمان های تجاری و تفریحی فستیوال جهانی معماری در سال 2014 انتخاب انتخاب شود.

سایت خبری معماری نیوز به نوبه خود برای این عزیزان آرزوی موفقیت و پیروزی از خداوند منان مسالت دارد.



  منبع : معماری نیوز
  13:24   دوشنبه 14 مهر 1393  
 نظرات    
 
سن سی خلیلی فرد 01:13 آدینه 2 آبان 1393
1
 سن سی خلیلی فرد
باارزوی موفقیت وسربلندی برای  استا دمهدی زاده و استاد اشرفی