اخبار   
 

 این چارپایه را پس از به‌کارگیری، در آتش بیندازید

ما معمولاً نمی‌خواهیم مبلمانمان اشتعال‌پذیر باشد، اما چارپایه‌ی بریکت (Briket) در واقع شما را به این کار تشویق می‌کند. این چارپایه که از سیب‌زمینی و خاک‌اره ساخته شده است، به گونه‌ای طراحی شده که پس از به پایان رسیدن کاربردش، می‌توان آن را برای ایجاد گرما درون شومینه انداخت. ابعاد این چارپایه ۲۹ × ۲۹ × ۴۳ سانتی‌متر است و از ۹ پایه تشکیل شده است. این تعداد پایه برای اطمینان از استواری آن برای تحمل وزن فردی که روی آن نشسته است، لازم بوده است ...

این چارپایه را پس از به‌کارگیری، در آتش بیندازید

ما معمولاً نمی‌خواهیم مبلمانمان اشتعال‌پذیر باشد، اما چارپایه‌ی بریکت (Briket)، که آن را شرکت «رناد دفرانسسکو» (Renaud Defrancesco)، ساخته است، در واقع شما را به این کار تشویق می‌کند. این چارپایه که از سیب‌زمینی و خاک‌اره ساخته شده است، به گونه‌ای طراحی شده که پس از به پایان رسیدن کاربردش، می‌توان آن را برای ایجاد گرما درون شومینه انداخت. ابعاد خود چارپایه ۲۹ × ۲۹ × ۴۳ سانتی‌متر و طراحی آن بسیار ساده است و البته از ۹ پایه تشکیل شده است. این تعداد کمی بیش از حد به نظر می‌رسد، اما برای اطمینان از استواری آن برای تحمل وزن فردی که روی آن نشسته است، این تعداد پایه لازم بوده است.

به نقل از نیواطلس، ‌ البته، اگر به اندازه کافی مصمم باشید، می‌توانید تقریبا هر مبلمان چوبی را در آتش بیندازید، با این حال بیشتر سایر مبلمان دارای روکش‌ها و سایر مواد شیمیایی هستند که می‌تواند برای سلامتی شما مضر باشد. بریکت فلزی ندارد و اساسا بسیار شبیه به یک گلوله چوبی بزرگ است. متأسفانه، تا جایی که می‌توانیم بگوییم، در هنگام سوختن، بوی خوش سیب زمینی برشته به مشام نمی‌رسد. طراح برای بدست آوردن ترکیب صحیح سیب زمینی و خاک اره تلاش زیادی کرد تا این ایده عملی شود. او همچنین خاطرنشان می‌کند که می‌توان آن را مستقیما در کارخانه‌های چوب‌ بری، نجاری و کارگاه‌هایی که با مقادیر زیادی چوب سروکار دارند، تنها با استفاده از یک فشرده‌سازی ساده تولید کرد. شرکت سازنده توضیح می‌دهد: فرایند تولید قطعات مبلمان هم ساده و هم از نظر محیطی خنثی است. ضایعات چوب در کنار سیب‌زمینی، یکی دیگر از اجزای طبیعی که به طور کامل توسط صنایع غذایی مصرف نمی‌شود، فشرده می‌شوند. برای دستیابی به ترکیب بهینه، آزمایش‌های متعددی لازم است. یافتن ترکیب کاملی از خاک اره و سیب‌زمینی برای ایجاد یک ماده سازگار دشوار است.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
مستحکم و بدون قالب

در رابطه با این پروژه، ما خانواده‌ای از اشیاء را تصور می‌کنیم که عملکرد آنها صرفا یک حالت گذرا است پیش از آن که عناصر آنها به طور کامل سوزانده شود. این اشیا بدون افزودنی‌های شیمیایی یا اجزای فلزی ساخته شده‌اند و می‌توانند به طور کامل از طریق آتش برای گرم کردن بازیافت شوند.


  منبع : خبرگزاری ایسنا
  10:18   یکشنبه 6 خرداد 1403  
 نظرات