اخبار   
 

 ترکیه، ۱۲ روز پس از زمین‌لرزه + ویدئو

شمار جان‌باختگان زمین‌لرزه‌ی ویرانگر ترکیه و سوریه پس از گذشت ۱۲ روز، از مرز ۴۵هزار تن گذشت. بر پایه‌ی آمارهای رسمی و به گفته‌ی مسئولان محلی، ۳۹هزار و ۶۷۲هزار تن در ترکیه و نزدیک به ۵۴۰۰ تن در سوریه در پی این بلای طبیعی جان خود را از دست داده‌اند. برخی از مردمی که خانه‌هایشان پس از زمین‌لرزه سالم‌تر مانده، به خانه‌های خود بازگشته‌اند و کسانی که امکان زندگی در خانه‌های خود را ندارند، در حال جمع‌آوری وسایل سالمِ خانه‌های خود هستند ...

ترکیه، ۱۲ روز پس از زمین‌لرزه + ویدئو

شمار جان‌باختگان زمین‌لرزه‌ی ویرانگر ترکیه و سوریه پس از گذشت ۱۲ روز، از مرز ۴۵هزار تن گذشت. بر پایه‌ی آمارهای رسمی و به گفته‌ی مسئولان محلی، ۳۹هزار و ۶۷۲هزار تن در ترکیه و نزدیک به ۵۴۰۰ تن در سوریه در پی این بلای طبیعی جان خود را از دست داده‌اند. برخی از مردمی که خانه‌هایشان پس از زمین‌لرزه سالم‌تر مانده، به خانه‌های خود بازگشته‌اند و کسانی که امکان زندگی در خانه‌های خود را ندارند، در حال جمع‌آوری وسایل سالمِ خانه‌های خود هستند. گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به «آدیامان» ترکیه را از این شرایط مشاهده می‌کنید.

با کلیک بر روی تصویر زیر، ویدئویی به مدت ۲ دقیقه و ۳۶ ثانیه دربردارنده‌ی گزارش خبرنگار ایسنا، برای شما به نمایش درخواهد آمد.
با کلیک بر روی تصویر بالا، ویدئویی به مدت ۲ دقیقه و ۳۶ ثانیه دربردارنده‌ی گزارش خبرنگار ایسنا، برای شما به نمایش درخواهد آمد.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  17:59   شنبه 29 بهمن 1401  
 نظرات