اخبار   
 

 ۵۰سالگی دانشگاه صنعتی شریف اردیبهشت ۹۵ جشن گرفته می‌شود

جشن ۵۰سالگی دانشگاه صنعتی شریف همزمان با آیین دانش‌آموختگی بیش از دوهزار و ۴۰۰ دانشجوی این دانشگاه، اردیبهشت‌ماه ۹۵ برگزار خواهد شد ...

۵۰سالگی دانشگاه صنعتی شریف اردیبهشت ۹۵ جشن گرفته می‌شود

جشن ۵۰سالگی دانشگاه صنعتی شریف همزمان با آیین دانش‌آموختگی بیش از دوهزار و ۴۰۰ دانشجوی این دانشگاه، اردیبهشت‌ماه ۹۵ برگزار خواهد شد.

به گزارش دانشگاه صنعتی شریف، مراسم فارغ التحصیلی دانش‏ آموختگان سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس دانشگاه صنعتی شریف و با هدف ایجاد فضایی به یادماندنی و با حضور فارغ التحصیلان، خانواده های آنان و اساتید دانشگاه روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه در این دانشگاه برگزار می شود.

از ابتدای تاسیس دانشگاه صنعتی شریف تاکنون، حدود ۴۸ هزار نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند و شمار دانش آموختگان در این دوره نیز دو هزار و ۴۱۶ نفر است که از این تعداد، ۱۳۴ نفر در مقطع دکتری، یک هزار و ۲۹۲ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۹۹۰ نفر در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده اند.

بالاترین معدل در بین فارغ التحصیلان دانشگاه در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی به ترتیب ۱۹:۶۶ در دانشکده مهندسی برق، ۱۹:۸۱ در دانشکده مهندسی کامپیوتر و ۱۹:۴۱ برای دانشکده مهندسی هوافضا به ثبت رسیده است.

بیشترین تعداد فارغ التحصیلان مربوط به دانشکده مهندسی برق با تعداد ۳۴۷ نفر و کمترین میزان مربوط به پژوهشکده علوم و فناوری نانو با تعداد ۷ نفر گزارش شده است.

در مراسم دانش آموختگی دانشگاه صنعتی شریف با هدف قدردانی از مقام استاد و هم زمان با هفته بزرگداشت مقام معلم از اساتید برتر آموزشی دانشکده ها تجلیل خواهد شد و به تمام فارغ التحصیلان مقطع دکتری و دانش آموختگان برتر هر دانشکده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هدایایی اعطا می شود.

دانشجویان صنعتی شریف برای ثبت نام قطعی و اعلام تمایل برای حضور در این مراسم تا روز چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۵ فرصت دارند به نشانی اینترنتی http://sutgc.sharif.ir مراجعه کنند.


فرستاده‌‌شده توسط گروه رسانه‌ای دیرین
  منبع : خبرگزاری سینا
  14:08   یکشنبه 9 اسفند 1394  
 نظرات    
 
نیما محسون 13:20 سه شنبه 11 اسفند 1394
0
 نیما محسون
تبریک و آرزوی موفقیت روزافزون بهمراه شکافتن دل علوم جدید و پدید آوردن تکنولوژیهای نوین