اخبار   
 

 «برخی به دنبال جدا کردنِ افراد شایسته و کاردان از دولت هستند»

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تنها فرد دارای صلاحیت برای برخورد با فساد در سازمان نظام مهندسی ساختمان، دکتر آخوندی است؛ زیرا طبق قانون، مسئولیت نظارت بر این سازمان بر عهده‌ی وزارت راه و شهرسازی است ...

«برخی به دنبال جدا کردنِ افراد شایسته و کاردان از دولت هستند»
■ «آخوندی تنها فرد دارای صلاحیت برای مقابله با فساد در سازمان نظام مهندسی است»


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تنها فرد دارای صلاحیت برای برخورد با فساد در سازمان نظام مهندسی ساختمان، دکتر آخوندی است؛ زیرا طبق قانون، مسئولیت نظارت بر این سازمان بر عهده‌ی وزارت راه و شهرسازی است.

یوناتن بت کلیا عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در رابطه با اقدامات وزیر راه و شهرسازی در زمینهٔ مقابله با تخلفات و فسادهای صورت گرفته در سازمان نظام‌مهندسی ساختمان گفت: حرکتی که دکتر آخوندی شروع کرده است طبیعتاً حرکت به حقی است زیرا مطمئناً بر اساس یک سری مدارک و قوانین صورت گرفته است و در این خصوص طبق وظیفه اصولی، فنی و قانونی خود عمل می‌کند .

وی با تأکید بر اینکه طبق قانون نظارت بر سازمان نظام‌مهندسی بر عهده وزیر راه و شهرسازی است گفت: تنها کسی که صلاحیت دارد در زمینهٔ مقابله با فساد در نظام‌مهندسی ساختمان گام بردارد دکتر آخوندی است و طبیعتاً اقدامات وی پیرو مصلحت‌اندیشی‌های زیادی بوده که به نفع مهندسان شاغل در نظام‌مهندسی، دولت و ملت است.

بت کلیا در مورد اثبات جعلی بودن مدرک سید مهدی هاشمی نیز گفت: بنده قصدی برای ورود به این موضوع به دلیل اینکه درگذشته با او در کمیسیون عمران بوده‌ایم نداشته و در این خصوص هیچ‌گونه قضاوتی نخواهم کرد.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه آرزو می‌کنم که مردم برای خادمین خود احترام بیشتری قائل باشند گفت: نباید اجازه دهیم افرادی که به‌درستی مسئولیت خود را انجام می دهند تخریب شوند تا به نحو شایسته‌ تری از آن‌ها استفاده کنیم همچنین نباید افراد شایسته و کاردان را از دولت جدا کنیم زیرا از دست دادن آن‌ها به ضرر ملت، دولت و نظام است.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

ـ در پیوند با همین موضوع :
پدیده‌ی «جنگل ساختمانی» و نگرانی‌های آقای وزیر
معامله‌ی شهر با پیمانکاران ـ ناگفته‌های دکتر عباس آخوندی
مهندسان و مدیریت خردمندانه‌ی سرزمین
آخوندی : نظام مهندسی وضع آشفته‌ای دارد
دکتر عباس آخوندی، مردی که از نو باید شناخت ـ بخش نخست
دکتر عباس آخوندی، مردی که از نو باید شناخت ـ بخش دوم
پیش‌نویس اصل اخلاق حرفه‌ای و شئون مهندسی
دیدگاه‌های آقای دکتر آخوندی در زمینه‌ی نظارت و مسئولیت‌های شهرداری
حمایت قاطع و تجلیلِ مجلس از اقدامات ضدفساد آخوندی
سخنی با مهندسان؛ همه با هم حرکت به سوی اصلاح نظام مهندسی ساختمان
آخوندی را استعفا دادند ...
واکاویِ دلایل تخریب آخوندی از سوی حامیانِ جعل و فساد

  منبع : وزارت راه و شهرسازی
  09:18   شنبه 21 مهر 1397  
 نظرات