مقالات   
 

 مجله‌ی IKEA، ژوئن 2015

«IKEA»، یک شرکت سوئدی و چندملیتی تجهیزات و ملزومات خانگی است که کارش، طراحی و فروش مبلمان آماده برای نصب، مانند تخت‌خواب، میز و دیگر لوازم اصلی و فرعی خانه است...

ارسال کننده: امیر یاشار فیلا
تاریخ ارسال: سه شنبه 10 شهریور 1394
برای دریافت فایلها باید از نرم افزار های ویژه دانلود استفاده نمایید. (برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید)
مجله‌ی IKEA، ژوئن 2015

«IKEA»، یک شرکت سوئدی و چندملیتی تجهیزات و ملزومات خانگی است که کارش، طراحی و فروش مبلمان آماده برای نصب، مانند تخت‌خواب، میز و دیگر لوازم اصلی و فرعی خانه است. این شرکت بزرگ‌ترین خرده‌فروش مبلمان در سطح جهان است. شرکت «IKEA» را در سال ۱۹۴۳ «اینگوار کامپراد» زمانی‌که ۱۷ ساله بود، در سوئد بنیاد نهاد. نام شرکت از کنار هم گذاشتن حرف‌های آغازین چهار واژه: نام، نام خانوادگی، نام کشتزاری که او در آن بزرگ شد و نام ناحیه‌ی محل اقامت او در سوئد تشکیل شده است.
دفتر مرکزی این شرکت در شهر «دلفت» در کشور هلند قرار دارد. نخستین فروشگاه «IKEA» در سال ۱۹۵۸ در سوئد گشوده شد؛ همچنین، نخستین فروشگاه‌های «IKEA» در بیرون از سوئد، به‌ترتیب در سال ۱۹۶۳ در نروژ و در سال ۱۹۶۹ در دانمارک آغاز به‌ کار کردند.
مجله‌ی «IKEA» که هر ماه با فهرست بلندبالایی از لوازم و تجهیزاتِ دارای کاربرد در معماری و طراحی فضاهای درونی منتشر می‌شود، به‌لحاظ بهایی که بر روی هر محصول و فرآورده درج می‌شود، مورد استناد تفریباً همه‌ی کاربران در سراسر جهان است.
فایل پی‌دی‌افِ شماره‌ی ژوئن 2015 این مجله، در 165 صفحه به پیوست در دست‌رس کاربران ارجمند iiiwe است.

 
 نظرات