اخبار   
 

 نمایش توانمندی های صنعت ساختمان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی کیش

سرپرست امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران از اعلام آمادگی بیش از 130 شرکت داخلی و خارجی و احتمال افزایش آن برای حضور در یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان درکیش خبر داد و افزود...

نمایش توانمندی های صنعت ساختمان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی کیش

سرپرست امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران از اعلام آمادگی بیش از 130 شرکت داخلی و خارجی و احتمال افزایش آن برای حضور در یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان درکیش خبر داد و افزود : معرفی و نمایش توانمندی های تولیدی و صادراتی کشور در این حوزه هدف برپایی این نمایشگاه است .

محمدحسین کلاتهایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت : اتاق تعاون ایران با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش برای سومین سال متوالی یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش را از 5 تا 8 خرداد ماه با حضور تعدادی از شرکت های داخلی و خارجی به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی جزیره کیش برگزار می کند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناخت توانمندی ها و کمبودهای صنعت ساختمان، آشنایی با پیشرفت های روز این صنعت ،ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات و تعامل بیشتر بین تولیدکنندگان و فعالان ساخت و ساز و همچنین معرفی و نمایش هر چه بهتر گوشه ای از توانمندی های تولیدی و صادراتی کشور در این حوزه عنوان کرد .

این مسوول در اتاق تعاون گفت :این نمایشگاه با حضور ده ها شرکت بزرگ سرمایه گذاری مسکن، انبوه سازان، تولید کنندگان، صنعتگران و شرکت های وابسته حوزه ساختمانی از ایران و چند کشور جهان برگزار می شود.

به گفته سرپرست امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران ،در این رویداد اقتصادی ،شرکتهای معتبر و بزرگ سرمایه گذاری مسکن، انبوه سازان، تولیدکنندگان و شرکت های وابسته به حوزه صنعت ساختمان از جمهوری اسلامی ایران و برخی از کشورها حضور دارند.

کلاتهایی تصریح نمود: با توجه به استقبال گسترده شرکتهای عمرانی و ساختمانی از نمایشگاه مذکور، امسال بطوریقین شاهد رشد مشارکت کنندگان نسبت به سال گذشته خواهیم بود .

معاون پشتیبانی، تحقیقات و برنامه ریزی اتاق تعاون ایران گفت: در نمایشگاه امسال تا کنون بیش از 130 شرکت در فضایی بالغ بر پنج هزار متر مربع ثبت نام کرده اند و با توجه به فرصت باقی مانده تا برگزاری نمایشگاه انتظار می رود تعداد مشارکت کنندگان افزایش یابد.

وی اضافه کرد : از میان مشارکت کنندگان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش بیش از 110 شرکت داخلی و 19 شرکت تحت عنوان نمایندگی شرکت های خارجی حضور دارند.

کلاتهایی در مورد کشورهایی که به صورت نمایندگی (غیر مستقیم) در این نمایشگاه حضور دارند گفت : بلژیک، فنلاند، آلمان، انگلیس، ترکیه، ایتالیا، برزیل، سوئیس، آمریکا، مالزی، تایوان، کره جنوبی، سوئد، چین، ژاپن، لهستان، نروژ، فرانسه، کانادا از کشورهایی هستند که به صورت نمایندگی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: مشارکت کنندکان در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردها ، تولیدات و فناوری های علمی و صنعتی خود را در زمینه مصالح ساختمان پایه ، ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی، آسانسور و بالابرها،خانه های پیش ساخته، نقشه کشی و طراحی، سیستمهای تصفیه آب، تأسیسات حرارتی و برودتی، ابزار آلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی عرضه خواهند کرد.

این مسوول در اتاق تعاون ایران گفت : تجهیزات و لوازم کار و ایمنی،در و پنجره ، شیشه و ماشین آلات وابسته، معماری، دکوراسیون، نماسازی، پوششهای سقف و دیوار، کفپوش،لوله و اتصالات،کاشی و سرامیک،برق وتجهیزات الکترونیک،صنایع زیر بنایی آب و گاز، خدمات فنی و مهندسی، عایق های صوتی و حرارتی، محوطه سازی و دکوراسیون داخلی ازدیگر تولیدات و فناوری هایی است که شرکت ها در این نمایشگاه ارائه خواهند کرد .

کلاتهایی اضافه کرد : همزمان با یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش، همایش تخصصی دو روزه ای با همکاری سازمان نظام کاردانی استان تهران و با حضور اعضای این سازمان برگزار خواهد شد.

کلاتهایی به حضور پر رنگ نشریات و رسانه های تخصصی حوزه صنعت ساختمان در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش ، فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و تعامل بیشتر بین تولید کنندگان و فعالان ساخت و ساز خواهد بود که می تواند زمینه سیاست گذاری صحیح برای ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا و تداوم ثبات قیمت ها در بخش مسکن باشد.

  منبع : ایرنا
  13:08   چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394  
 نظرات