اخبار   
 

 افزایش ساخت‌سازهای غیراصولی و کشته شدن چند شهروند اصفهانی

استاندار اصفهان گفت: ساخت و سازهای غیراصولی در شهر اصفهان افزایش یافته و در چند ماهه اخیر شاهد گودبرداری‌های غیر اصولی و کشته شدن چند نفر از شهروندان در اصفهان بوده‌ایم...

افزایش ساخت‌سازهای غیراصولی و کشته شدن چند شهروند اصفهانی

استاندار اصفهان گفت: ساخت و سازهای غیراصولی در شهر اصفهان افزایش یافته و در چند ماهه اخیر شاهد گودبرداری‌های غیر اصولی و کشته شدن چند نفر از شهروندان در اصفهان بوده‌ایم.

به گزارش ایمنا رسول زرگرپور در شصت و نهمین جلسه شورای مسکن استان اصفهان با اشاره به تحقق ۷۵ درصدی برنامه مسکن مهر استان اصفهان، اظهار کرد: در پروژه مسکن مهر استان هیچ محدوده‌ای به شهر الحاق نشد، همچنین تاکنون ۷۵ درصد آن تکمیل و تحویل متقاضیان شده که از فعالیت‌های شاخص اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان است.

وی به مشکلات بیمه و مالیات، خدمات روبنایی و زیربنایی مسکن مهر اشاره و افزود: در جلسات شورای تأمین استان چندین بار در خصوص رفع مشکلات روبنایی مسکن مهر تاکید شده و هر دستگاهی باید متولی تکمیل واحدهای خدماتی خود باشد.

استاندار اصفهان رفع مشکلات تسهیلات مسکن مهر مردم اصفهان را خواستار شد و تصریح کرد: بانک‌های عامل برای رفع مشکلات تسهیلات مسکن مهر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه میزان بیکاری در استان متوسط بالای کشور است، مسکن را موتور محرک اشتغال دانست و گفت: بخش مسکن در ایجاد اشتغال کمک شایانی دارد و مدیران در این خصوص باید برنامه‌ریزی دقیق و جامعی داشته باشند.

زرگرپور نسبت به ساخت و سازهای غیراصولی در شهر اصفهان هشدار داد و تاکید کرد: سیستم اجرایی کشور از نظام مهندسی انتظاراتی دارد و آن نظارت بر ساخت و سازها و بررسی شرکت‌های غیرقانونی ساختمانی است.

وی با اشاره به اینکه در چند ماهه اخیر شاهد گودبرداری‌های غیر اصولی و کشته شدن چند نفر از شهروندان بوده‌ایم بیان داشت: متولی استانداردها و نظارت بر شرکت‌های ساختمانی نظام مهندسی است و باید توجه شود.

  منبع : خبرگزاری ایمنا
  17:49   شنبه 31 خرداد 1393  
 نظرات    
 
سن سی خلیلی فرد 13:06 یکشنبه 1 تیر 1393
0
 سن سی خلیلی فرد
استاندار یاهرکس فقط شعارهای بی اساس تاکی بی عمل هزار سال بعد