اخبار   
 

 مختاباد : چرا هزینه‌های پل طبقاتی صدر، صریح اعلام نمی‌شود؟

رییس کمیته‌ی هنر شورای شهر تهران از عدم اعلام صریح هزینه‌های پل طبقاتی صدر از سوی شهرداری انتقاد کرد. عبدالحسین مختاباد در سیصدوبیستمین جلسه‌ی شورا با انتقاد از عدم اعلام دقیق هزینه‌های پل صدر ،گفت: چرا باید ۴ سال از پروژه‌ای بگذرد و هنوز هزینه‌های پروژه مشخص نباشد!؟ آیا از اعضای شورا کسی از هزینه‌های این پروژه خبر دارد؟ ...

مختاباد : چرا هزینه‌های پل طبقاتی صدر، صریح اعلام نمی‌شود؟

رییس کمیته‌ی هنر شورای شهر تهران از عدم اعلام صریح هزینه‌های پل طبقاتی صدر از سوی شهرداری انتقاد کرد. عبدالحسین مختاباد در سیصدوبیستمین جلسه‌ی شورا با انتقاد از عدم اعلام دقیق هزینه‌های پل صدر ،گفت: چرا باید ۴ سال از پروژه‌ای بگذرد و هنوز هزینه‌های پروژه مشخص نباشد!؟ آیا از اعضای شورا کسی از هزینه‌های این پروژه خبر دارد؟

وی ادامه داد: در همه ی جای دنیا مرسوم است که هزینه های پروژه های اینچنینی را در معرض دید شهروندان قرار می دهند اما در این جا هزینه ها پل صدر حتی برای اعضای شورا نیز پوشیده است.

مختاباد تصریح کرد: آمارها در اعلام هزینه های اجرای پل طبقاتی صدر متناقض است و خواسته من از شهرداری این است که این آمار ها در اختیار اعضای شورا قرار گیرد.

وی خاطر نشان ساخت: عدم در اختیار قرار دادن اطلاعات اینچنین بی احترامی به اعضا و جایگاه شورا است.

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، مختاباد تاکید کرد: سوال رسمی من از شهرداری تهران در خصوص هزینه های پل صدر است و باید شهرداری در گزارشی در صحن علنی شورا هزینه های این پروژه را اعلام کند.

example-image
  منبع : خبرگزاری ایسنا
  18:45   یکشنبه 26 دی 1395  
 نظرات