اخبار   
 

 ریزش لوله‌ی فاضلاب روی سقف پارکینگ «سیتی‌سنتر» اصفهان

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان از ریزش لوله‌های فاضلاب بروی سقف پارکینگ سیتی‌سنتر اصفهان در بعدازظهر یک‌شنبه خبر داد...


مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان از ریزش لوله‌های فاضلاب بروی سقف پارکینگ سیتی‌سنتر اصفهان در بعدازظهر یک‌شنبه خبر داد.
مسعود عنایت زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ریزش سقف پارکینگ مجتمع سیتی سنتر اصفهان گفت: این حادثه بر اثر ریزش لوله‌های فاضلابی که در سقف پارکینگ این فروشگاه نصب شده بود اتفاق افتاده است.
وی زمان ریزش سقف پارکینگ سیتی سنتر اصفهان را حدود ساعت ۱۶ اعلام کرد و بیان داشت: در این حادثه تعدادی از خودروهای پارک شده در پارکینگ آسیب دیده که به دنبال ریزش آوار بر روی این خودروها بنزین برخی از آنها نشت کرده است.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، افزود: تعدادی از شهروندان حاضر در پارکینگ این ساختمان به صورت سطحی مجروح شده‌اند.
وی با اشاره به اجرای عملیات کف مالی در پارکینگ این فروشگاه افزود: به منظور جلوگیری از ایجاد انفجار این عملیات انجام شده است.
عنایت زاده با بیان اینکه عملیات امداد رسانی در محل حادثه همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: نیروهای امدادی از ۵ ایستگاه آتش نشانی اصفهان برای اجرای عملیات امداد رسانی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

ـ حادثه مرکز خرید اصفهان آتش سوزی نداشت
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: هیچ گونه انفجار و یا آتش سوزی در حادثه پارکینگ مجتمع تجاری سیتی سنتر رخ نداده و وضعیت درکنترل نیروهای آتش نشانی است.
آتشپاد بهزاد بزرگزاد عصر یکشنبه با اشاره به سقوط لوله های فاضلاب پارکینگ مجموعه سیتی سنتر، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه، رخدادی است که برای همه مکان ها قابل بروز است .
وی با اشاره به مهار این حادثه و جلوگیری از جراحات انسانی زیاد، به جز هشت مورد آسیب دیدگی جزئی تصریح کرد: نشت بنزین از خودروهای حادثه دیده در این پارکینگ توسط ماموران عملیاتی آتش نشانی حاضر در محل کنترل و پاکسازی شده و محل پارکینگ فوم زده شده است.
وی با بیان اینکه این حادثه تنها در یکی از قسمت های پارکینگ مجتمع روی داده است بیان کرد: تعدادی خودرو در بخشی از پارکینگ خسارت دیده که برخی از این خسارت ها زیاد و برخی تنها در حد شکستگی آیینه خودروها است.
آتشپاد بزرگزاد اظهارکرد:هم اکنون عملیات برش لوله ها آغاز شده و همه چیز در کنترل نیروهای امدادی حاضر در محل است.
وی افزود: 20 دستگاه خودروی عملیاتی آتش نشانی، خودروی فرماندهی ارتباطات و 20 نفر از مسوولان، فرماندهان ایستگاه ها و مدیران و در مجموع 70 نیروی آتش نشانی در عملیات پارکینگ سیتی سنتر حضور داشتند.

ـ در جریان حادثه سیتی سنتر تنها هشت نفر به صورت جزئی مصدوم شدند
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت 15 و 30 دقیقه یک مورد تماس امدادخواهی از سوی مجموعه سیتی سنتر مبنی بر ریزش اقلام تاسیساتی از جمله لوله کشی ها به اتاق فرمان اورژانس اعلام شد که به دنبال آن چهار خودروی امدادی به همراه هشت تکنسین فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند.
دکتر غفور راستین افزود: در این حادثه هشت نفر از ناحیه سر، دست و پا دچار مصدومیت شدند که و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شدند.
وی تصریح کرد: حال مصدومین رضایت بخش است.
مجتمع تجاری سیتی سنتر در جنوب اصفهان و ابتدای جاده شیراز قرار دارد.

برگرفته از :
www.mehrnews.com
http://www.irna.ir/fa/News/81620818/

گزارش تصویریِ ایسنا از این رویداد :
http://isfahan.isna.ir

  منبع : ارسال شده توسط گروه رسانه‌ای دیرین
  07:26   سه شنبه 5 خرداد 1394  
 نظرات    
 
محسن کریمی 23:08 سه شنبه 5 خرداد 1394
0
 محسن کریمی
اینا لوله های فاضلاب نیست، احتمالا لوله های برج خنک کن هستش