اخبار   
 

 دویست‌وهفتمین گفتمان هنر و معماری : مصوبه‌ی برج ـ باغ با شهر چه کرد؟

دویست‌و هفتمین گفتمان هنر و معماری با عنوان «مصوبه‌ی برج ـ باغ با شهر چه کرد؟»، دوم تیرماه امسال به همت انجمن مفاخر معماری ایران در موزه‌ی هنرهای دینی امام‌علی برگزار می‌شود ...

دویست‌وهفتمین گفتمان هنر و معماری : مصوبه‌ی برج ـ باغ با شهر چه کرد؟

دویست‌و هفتمین گفتمان هنر و معماری با عنوان «مصوبه‌ی برج ـ باغ با شهر چه کرد؟»، دوم تیرماه امسال به همت انجمن مفاخر معماری ایران در موزه‌ی هنرهای دینی امام‌علی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دویست و هفتمین گفتمان هنر و معماری، تحت عنوان مصوبه برج باغ با شهر چه کرد در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

این نشست که به همت انجمن مفاخر معماری ایران برگزار می‌شود، با هدف بررسی اهمیت مصوبه‌های شورای عالی شهرسازی و معماری و اینکه چگونه از این مصوبه‌ها در دولت پیشین علیه باغ‌ها استفاده شد، تشکیل می‌شود. در این نشست، غزال کرامتی دبیری پنل را برعهده دارد و اعضای پنل گفتگو، محمدحسین بوچانی، مسعود حمزه‌ای، محمد درویش، علی دشتی و کیانوش سوزنچی هستند.

دویست‌و هفتمین گفتمان هنر و معماری چهارشنبه دوم تیرماه سال جاری از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در موزه هنرهای دینی به نشانی خیابان ولی عصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۲۵ برگزار می شود و شرکت برای علاقه‌مندان در این نشست مهیا است.

گفتنی است دویست و ششمین گفتمان هنر و معماری، چهارشنبه ۲۶ خردادماه تحت عنوان «مادر زمین، بیابان و مردم» در موزه هنرهای دینی امام علی برگزار شد که در آن نشست فعالان محیط زیست و علاقه‌مندان به طبیعت به ایراد سخنرانی پرداختند.



  منبع : وبگاه وزارت راه و شهرسازی
  15:45   دوشنبه 31 خرداد 1395  
 نظرات