اخبار   
 

 تشکیلات شهرداری اصفهان و سازمان‌های وابسته‌ی آن ابلاغ شد

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فن‌آوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعلام کرد: ساختار سازمانی شهرداری اصفهان به همراه ۱۲ سازمان وابسته‌ی آن بر اساس ضوابط تشکیلاتی شهرداری‌ها، ابلاغی وزیر کشور، تدوین و ابلاغ شد. محمد حسن‌آبادی با بیان خبر یادشده افزود: ساختار مذکور با پیشنهاد شهرداری اصفهان با هدف نوسازی، متناسب‌سازی و حذف واحدها و سازمان‌های غیرضروری، ادغام وظایف موازی و مشترک براساس همبستگی و تجانس امور، تدوین شد ...

تشکیلات شهرداری اصفهان و سازمان‌های وابسته‌ی آن ابلاغ شد

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فن‌آوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعلام کرد: ساختار سازمانی شهرداری اصفهان به همراه ۱۲ سازمان وابسته‌ی آن بر اساس ضوابط تشکیلاتی شهرداری‌ها، ابلاغی وزیر کشور، تدوین و ابلاغ شد. محمد حسن‌آبادی با بیان خبر یادشده افزود: ساختار مذکور با پیشنهاد شهرداری اصفهان با هدف نوسازی، متناسب‌سازی و حذف واحدها و سازمان‌های غیرضروری، ادغام وظایف موازی و مشترک براساس همبستگی و تجانس امور، تدوین شد.

وی افزود: ساختار جدید با ۶ معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، معاونت مالی و اقتصادی، معاونت حمل و نقل و ترافیک، معاونت فنی و عمرانی، معاونت خدمات شهری و معاونت شهرسازی و معماری تنظیم شد.

حسن آبادی اضافه کرد: در این ساختار علاوه بر ۲۷ اداره کل برای انجام وظایف و ماموریتهای شهرداری در ستاد شهرداری اصفهان، ۱۵ منطقه شهرداری و ۱۲ سازمان وابسته پیش‌بینی شده است.



وی عناوین ۱۲ سازمان وابسته را سازمان مدیریت پسماند، سازمان حمل و نقل ریلی، سازمان مدیریت آرامستانها،‌ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، سازمان مدیریت حمل و نقل بار، سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی، سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکتهای مردمی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اعلام کرد.

حسن آبادی اظهار کرد: با ابلاغ ساختار جدید شهرداری اصفهان، ساختار سازمانی ابلاغی قبلی شهرداری و همچنین ساختار سازمانی ابلاغی قبلی سازمان‌های وابسته به آن شهرداری ملغی‌الاثر است.

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور اعلام کرد: لازم است شهرداری اصفهان ظرف مدت حداکثر دو ماه، کارمندان رسمی و پیمانی را با رعایت شرایط احراز بر اساس طرح طبقه‌بندی مشاغل کارمندی به پست‌های سازمانی ابلاغی جدید انتصاب داده و در شورای اداری و استخدامی آن شهرداری به تصویب و تایید برساند.

وی افزود: همچنین شهرداری اصفهان مکلف است بر اساس سازمانهای وابسته ابلاغی، اساسنامه سازمان های وابسته شهرداری را بر اساس الگوهای اساسنامه‌های سازمانهای وابسته تهیه و پس از تایید شورای اسلامی شهر اصفهان جهت تصویب به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال کند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور، حسن آبادی گفت: شهرداری اصفهان پنجمین کلان‌شهری است که پس از اهواز، قم، شیراز و کرج بر اساس ضوابط تشکیلاتی شهرداریها، ساختار سازمانی آن ابلاغ شد.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  18:33   چهارشنبه 22 دی 1395  
 نظرات