اخبار   
 

 نامه‌ی محرمانه به حناچی درباره‌ی «بام‌لند»

معاون نظارتِ شورای شهر تهران از فرستادنِ نامه‌ای محرمانه به شهردار تهران درباره‌ی وضعیت «بام‌لند» خبر داد. افشین حبیب‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی فعالیت مجتمع «بام‌لند» گفت: مدتی پیش نامه‌ای محرمانه در مورد پروژه‌ی بام‌لند و نوع قرارداد آن به شهردار تهران ارسال کردیم. جرا که کارشناسان این قرارداد را به لحاظ حقوقی و همچنین سطح و سطوحی که در قرارداد آمده، با آن چیزی که اجرا شده و احصا کرده‌اند، و در مورد شرایطی که امروز این پروژه دارد و آیا این که قرارداد نیاز به اصلاح دارد یا نه، بررسی کرده‌اند ...

نامه‌ی محرمانه به حناچی درباره‌ی «بام‌لند»

معاون نظارتِ شورای شهر تهران از فرستادنِ نامه‌ای محرمانه به شهردار تهران درباره‌ی وضعیت «بام‌لند» خبر داد. افشین حبیب‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی فعالیت مجتمع «بام‌لند» گفت: مدتی پیش نامه‌ای محرمانه در مورد پروژه‌ی بام‌لند و نوع قرارداد آن به شهردار تهران ارسال کردیم. جرا که کارشناسان این قرارداد را به لحاظ حقوقی و همچنین سطح و سطوحی که در قرارداد آمده، با آن چیزی که اجرا شده و احصا کرده‌اند، و در مورد شرایطی که امروز این پروژه دارد و آیا این که قرارداد نیاز به اصلاح دارد یا نه، بررسی کرده‌اند و یک اظهارنظر حقوقی شده است. حبیب‌زاده افزود: این نامه به صورت محرمانه برای شهردار ارسال شده و از حناچی درخواست کردیم که این موضوع را بررسی کند اما هنوز پاسخی به این نامه داده نشده است و مسئولان امر عنوان کردند که در حال بررسی هستند.

به گزار ایسنا، پیش از این نیز بهاره آروین رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران اعلام کرده بود: متاسفانه واگذاری مجموعه "بام‌لند" نیز به گونه‌ای بود که آگهی مزایده این مجموعه به‌عنوان یکی از مهمترین معاملات شهرداری تهران در سال‌های گذشته در یک هفته‌نامه دست چندمی منتشر شد.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  19:02   دوشنبه 18 آذر 1398  
 نظرات