اخبار   
 

 برگزاری سه کارگاه آموزشی در حاشیه نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی

عضو هیات مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از برگزاری سه کارگاه آموزشی در حاشیه نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته خبر داد...

'اردشیر گروسی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، افزود: این کارگاه ها به منظور ارتقای اطلاعات و دانش علمی دست اندرکاران و فعالان توسعه شبکه زیرساخت های حمل و نقل برگزار می شود.
معاون فنی و مهندسی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت که نخستین کارگاه در مورد نحوه انعقاد قراردادهای طرح های عمرانی و روشهای مختلف آن و با حضور مدیران، کارشناسان و دانشجویان تشکیل می شود.
گروسی در خصوص برگزاری دومین کارگاه آموزشی در حاشیه این نمایشگاه ،گفت: این کارگاه در مورد مهندسی ارزش، اصول و تکنیک های آن خواهد بود ، ضمن اینکه در این کارگاه یک پروژه به صورت موردی توسط مشاور طرح مربوطه برپا می شود.
به گفته ی عضو هیات مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل سومین کارگاه آموزشی فرایند انجام کارهای اجرایی از مرحله ایده تا بهره برداری است و به منظور آشنایی خبرنگاران از فرایندهای مطالعات طرح ، انتخاب پیمانکار،انعقاد قرارداد، اجرای پروژه، تحویل موقت و دائم پروژه های راه و راه آهن سازی، برگزار خواهد شد.
نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته از 26 تا 29 آذرماه جاری در محل مصلی تهران برگزار می شود.
  منبع : ایرنا
  10:59   چهارشنبه 23 آذر 1390  
 نظرات    
 
فریحان حامدیزدان 23:34 چهارشنبه 23 آذر 1390
0
 فریحان حامدیزدان
تشکر از اطلاع رسانی شما