اخبار   
 

 مدیریت واحد آب حوضه زاینده‌رود هنوز اعمال نشده است

مشکل آب و خشکسالی به قدری در استان بحرانی شده که حتی برای تأمین آب شرب بیش از ۵ میلیون نفر مصرف‌کننده دچار مشکل هستیم...

مدیریت واحد آب حوضه زاینده‌رود هنوز اعمال نشده است/ بی‌آبی و افزایش بیکاری در اصفهان

شاهد اصفهان ستیزی در مدیریت کشور هستیم

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با تاکید بر اینکه شاهد اعمال نشدن مدیریت واحد آب در حوضه زاینده‌رود هستیم، گفت: مشکل آب و خشکسالی به قدری در استان بحرانی شده که حتی برای تأمین آب شرب بیش از ۵ میلیون نفر مصرف‌کننده دچار مشکل هستیم.

به گزارش ایمنا سیدناصر موسوی لارگانی با تاکید بر اینکه بی‌شک بزرگترین مشکل استان، آب و کمبود آن است، اظهار داشت: بزرگترین مطالبه ما یک برخورد در شأن ملت ایران نسبت به مردم اصفهان در بحث خشکسالی و آب است چرا که اصفهان فقط متعلق به خودش نیست و افتخار ایران است.

وی با اشاره به اینکه برای تأمین آب شرب بیش از ۵ میلیون نفر مصرف‌کننده دچار مشکل شده‌ایم و حتی دیگر جایی برای ماندن خود اصفهانی‌ها در این استان نیست، تاکید کرد: بر این اساس دیگر نمی‌توان به فکر توریست‌پذیری اصفهان بود و با خشکی زاینده‌رود و کمبود شدید آب در اصفهان بیکاری‌ افزایش یافته است و بیداد می‌کند.

عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس با یادآوری اینکه آمار جوانان تحصیل‌کرده بیکار به شدت افزایش یافته است، گفت: قلب صنعت فولاد کشور در اصفهان دچار رکود شده چرا که تقریباً با ۴۰ درصد از ظرفیت خودش کار می‌کند.

وی افزود: بیش از هفت سال است که در مجلس هستم و امروز با صدای رسا اعلام می‌کنم براساس مشاهدات خودم متأسفانه یک اصفهان‌ستیزی در بدنه مدیریت کشور به راه افتاده و نهادینه شده است. موسوی لارگانی بیان داشت: اصفهان با وجود پرداخت بالاترین مالیات‌ها به خزانه دولت کشور از نظر ردیف بودجه‌ای و تخصیص اعتبارات به استان رتبه بیست و هشتم را دارا است و این در شأن مردمی که با سخاوت کار کردند نیست.

  منبع : خبرگزاری ایمنا
  17:12   یکشنبه 23 شهریور 1393  
 نظرات    
 
محمدرضا رضایی 20:51 یکشنبه 23 شهریور 1393
0
 محمدرضا رضایی
Water