اخبار   
 

 تغییر قیمت‌ها، به زودی

سلام گرم و صمیمانه‌ی ما را در گروه نرم‌افزاری سازه پذیرا باشید. امیدوارم که تعطیلات نوروزی خوبی را پشت سر گذاشته باشید، از نخستین روزهای زیبای بهاری لذت ببرید و با بازسازی روانی مثبت، آماده‌ی فعالیت در سال ۱۳۹۶ باشید ...

نرم نرمک می‌رسد اینک بهار
خوش به حال روزگار
خوش به حال چشمه‌ها و دشت‌ها
خوش به حال دانه‌ها و سبزه‌ها
خوش به حال غنچه‌های نیمه‌باز
خوش به حال دختر میخک که می‌خندد به ناز
خوش به حال جام لبریز از شراب
خوش به حال آفتاب

سلام گرم و صمیمانه‌ی ما را در گروه نرم‌افزاری سازه پذیرا باشید. امیدوارم که تعطیلات نوروزی خوبی را پشت سر گذاشته باشید، از نخستین روزهای زیبای بهاری لذت ببرید و با بازسازی روانی مثبت، آماده‌ی فعالیت در سال ۱۳۹۶ باشید.

سال گذشته با همه‌ی چالش‌های خود برای صنعت ساختمان به پایان رسید. برای ما در گروه نرم‌افزاری سازه نیز مانند شما سال ۱۳۹۵ سالی پرچالش، همراه با فعالیت مضاعف روی پروژه‌های SAZESUITE ،SAZEAPPS ،SPIDTECH ،DrSAZE ،SAZE90 و SAZEMINAR بود. این پروژه‌ها در دست توسعه و تکمیل هستند و کاربران گروه نرم‌افزاری سازه به‌تدریج از نتایج آن‌ها منتفع می‌گردند.

دورنمای صنعت ساختمان برای سال ۱۳۹۶ از سوی کارشناسانِ اقتصادی مثبت ارزیابی می‌شود. بالا رفتن توان اقتصادی دولت، افزایش اعتبارات بانک‌ها برای تقویت طرف تقاضا، برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در کنار احتمال بالا برای انتخاب مجدد آقای دکتر روحانی، تخفیف التهاب ناشی از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، تثبیت برجام و آغاز داد و ستد با کشورهای اروپایی، افزایش تقاضای انباشته در بخش ساختمان برای ۴ سالِ پیاپی، کاهش قابل‌توجه رشد منفی صنعت ساختمان در سال ۹۵ پس از افزایش قابل‌توجه رشد منفی در سال‌های ۹۳ و ۹۴، همگی از دلایل ارزیابی مثبت کارشناسان هستند.
ـ برای نمونه :
■ خبر منتشرشده در «جام‌جم‌آنلاین»
■ خبر منتشرشده در خبرگزاری «خبرآنلاین»

در همین رابطه، به‌زودی قیمت محصولات گروه نرم‌افزاری سازه پس از ۴ سال ثبات، افزایش خواهد یافت. همچنین طرح‌های تخفیف‌دار با تخفیف قابل‌توجه، مانند طرح 50-40-30-25 تمدید یا تکرار نخواهند شد. احتمالا این اطلاعات در تصمیم‌گیری شما برای خرید محصولات ما مؤثر خواهند بود. امیدواریم بتوانید از آخرین فرصت ایجادشده به نحو مطلوب استفاده نمایید.
گروه نرم‌افزاری سازه در توسعه و پیشرفت خود همواره مدیون پشتیبانی‌ها و پیشنهادهای شما عزیزان بوده است. از همین رو، ما را از نظرات و پیشنهادهای سازنده‌ی خود بی‌بهره نگذارید. امیدواریم سال ۱۳۹۶ برای شما نیز در کنار خانواده و همکاران محترم‌تان سالی همراه با رونق کسب و کار، سلامتی و موفقیت باشد.

با آرزوی بهترین‌ها،
محمدرضا جمشیدیان


  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  16:03   چهارشنبه 16 فروردین 1396  
 نظرات