اخبار   
 

 تبلت‌های جدید سونی تابستان از راه می رسد

دو تبلت تازه سونی به نام های S1 و S2 تابستان امسال عرضه می شوند تا با رقبایی همچون آی پد رقابت کنند...

به گزارش فارس به نقل از دیلی تک، این تبلت ها مجهز به سیستم عامل آندروید 3 هستند و سونی امیدوار است با عرضه این محصولات رتبه دوم بازار تبلت را از آن خود کند و در ادامه بتواند اپل را نیز به طور جدی به چالش بکشد.
تبلت S1 مجهز به نمایشگر 9.4 اینچی بوده و دقت آن 1280x768 پیکسل است. این تبلت مانند تبلت های پرطرفدار دیگر که در بازار موجود هستند از نوع لمسی بوده و به گونه ای طراحی شده که در برابر تابش نور آفتاب هم قادر به نمایش درست حروف و کلمات و تصاویر باشد.
یکی از نکات منحصر به فرد در طراحی این تبلت تاشو بودن آن است، به گونه ای که می توان آن را مانند یک مجله یا کتاب تا کرد. اما تبلت S2 هم دارای دو نمایشگر 5.5 اینچی بوده و از یک دوربین دیجیتال برای شناسایی چهره کاربر برخوردار است. هر دو محصول دارای microUSB هستند، اما خروجی HDMI در آنها گنجانده نشده است.
پشتیبانی از وای – فای ، 3G و 4G از جمله دیگر امکانات این محصولات است. در این تبلت ها از پردازنده های NVIDIA Tegra 2 استفاده شده است. برخی امکانات مجموعه PlayStation هم در این تبلت ها گنجانده شده تا علاقمندان به بازی هم از کاربرد این تبلت ها لذت ببرند. قرار است قیمت این تبلت ها هم ظرف چند روز آینده اعلام شود.
  منبع : خبرگزاری فارس
  12:26   دوشنبه 27 تیر 1390  
 نظرات