اخبار   
 

 حل مشکل آب ، برق ، گاز و فاضلاب مسکن های مهر

بر اساس توافق، رئیس جمهوری ، وزارت نیرو و استانداران ، هر یک ، یک سوم این اعتبار را تامین خواهند کرد وزیر مسکن و شهرسازی از حل مشکل انشعاب آب ، برق ، گاز و فاضلاب مسکن های مهر کشور خبر داد...

بر اساس توافق، رئیس جمهوری ، وزارت نیرو و استانداران ، هر یک ، یک سوم این اعتبار را تامین خواهند کرد وزیر مسکن و شهرسازی از حل مشکل انشعاب آب ، برق ، گاز و فاضلاب مسکن های مهر کشور خبر داد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحدمرکزی خبر،‌نیک زاد گفت : بر اساس توافق رئیس جمهوری ، وزارت نیرو و استانداران ، متقاضیان مسکن مهر فقط با پرداخت حق انشعاب ، از آب ، برق ، گاز و اشتراک فاضلاب برخوردار خواهند شد و مجتمع بودن این واحدها ملاک نیست .
وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به اختصاص هزار و 200 میلیاد تومان برای تامین آب ، برق ، گاز و انشعاب فاضلاب واحد های مسکن مهر گفت: بر اساس توافق، رئیس جمهوری ، وزارت نیرو و استانداران ، هر یک ، یک سوم این اعتبار را تامین خواهند کرد .
نیکزاد نحوه دریافت حق انشعاب واحدهای مسکن مهر را نقدی اعلام کرد . وی همچنین از اختصاص بیش از 22 میلیارد تومان برای تامین آب ، برق ، گاز و انشعاب فاضلاب مسکن مهر لرستان خبر داد .
  منبع : دولت
  04:46   پنجشنبه 14 مرداد 1389  
 نظرات