اخبار   
 

 امکانات جدید سایت

با توجه به افزایش امکانات وبسایت با آزاد سازی ارسال کامنت ها (و روزنوشت ها، اخبار و مقالات با کمی تاخیر) به صورتی که کاربران از این پس خواهند توانست مستقیماً نسبت...

کاربران محترم وبسایت iiiwe.com

با سلام و عرض احترام.
با توجه به افزایش امکانات وبسایت با آزاد سازی ارسال کامنت ها (و روزنوشت ها، اخبار و مقالات با کمی تاخیر) به صورتی که کاربران از این پس خواهند توانست مستقیماً نسبت به ارسال این موارد بدون ممیزی اقدام نمایند، لازم است کلیه کاربران عزیز قبل از استفاده از این امکانات توافق نامه جدید وبسایت را بپذیرند.
براساس توافق نامه جدید هویت کلیه کاربران توسط تلفن همراه شان احراز می گردد. به این منظور با پذیرش توافق نامه جدید کاربران می پذیرند که مشخصات هویتی دارنده شماره تلفن همراهی که هنگام ثبت نام اعلام کرده یا بعداً اعلام خواهند کرد با مشخصات هویتی اعلام شده مربوط به آنها در وبسایت کاملاً یکسان است.
هنگام استفاده از امکانات جدید، از کاربران قدیمی تقاضا خواهد شد تا توافقنامه جدید را بپذیرید و کاربران جدید هنگام ثبت نام خودبخود توافقنامه جدید را خواهند پذیرفت. همچنین هرگاه کاربران بخواهند از امکانات جدید سایت استفاده کنند، از آنها تقاضا خواهد شد تا کد امنیتی دریافت شده توسط تلفن همراه خود را در محل مشخص شده در سایت وارد نمایند تا مالکیت آنها بر تلفن همراه احراز گردد.
از همراهی شما با iiiwe.com صمیمانه سپاسگزاریم و امیدواریم از امکانات جدید لذت ببرید. برای هر گونه سوال یا ابهام با ما تماس بگیرید.

مدیریت سایت
  منبع : گروه نرم افزاری سازه
  17:47   شنبه 21 تیر 1393  
 نظرات