اخبار   
 

 نصب سامانه هوشمند گاز در ادارات

رئیس اداره گاز ناحیه نوشهر و چالوس از نصب سامانه هوشمند برای سیستم مرکزی ادارات خبر داد و افزود...

رئیس اداره گاز ناحیه نوشهر و چالوس از نصب سامانه هوشمند برای سیستم مرکزی ادارات خبر داد و افزود: برای صرفه‌جویی در مصرف گاز قرار است سامانه هوشمند برای سیستم مرکزی ادارات تعبیه شود.

رضا باقری اظهار داشت: در شهرستان چالوس تاکنون 41 هزار کنتور گاز داریم و 55 هزار واحد مسکونی تحت پوشش گاز هستند. وی به تجربه کمبود گاز در روزهای سرد سال 86 اشاره کرد و گفت: با توجه به تجربه سال 86 باید تدبیر کنیم و برای فصل سرد آمادگی لازم را داشته باشیم. باقری بیان داشت: براساس دستورالعمل معاون رئیس جمهور، دمای اتاق‌ها در ادارات باید بین 18-21 درجه و در راهروها نیز 16 درجه سانتیگراد باشد.

وی از نصب سامانه هوشمند برای سیستم مرکزی ادارات خبر داد و افزود: برای صرفه‌جویی در مصرف گاز قرار است سامانه هوشمند برای سیستم مرکزی ادارات تعبیه شود که با سنسورهای مربوطه گاز مصرفی ادارات یک‌ساعت قبل از شروع ساعت اداری و یک‌ساعت بعد از اتمام ساعت اداری به طور اتوماتیک قطع و وصل شود.

رئیس اداره گاز ناحیه نوشهر و چالوس گفت: ایران با داشتن 16 درصد از ذخایر گاز جهان، رتبه دوم دارایی گاز جهان را به‌خود اختصاص داد. وی ادامه داد: کشور ایران مقام سوم مصرف گاز جهان را به ‌خود اختصاص داده که خطری جدی برای گاز کشور است. باقری به صرفه‌جویی در مصرف گاز تأکید کرد و اظهار داشت: کشور ایران بعد از روسیه رتبه دوم شاخص مصرف انرژی را دارد. وی خاطرنشان کرد: مازندران در دورترین نقطه مبادی گاز کشور قرار دارد و در صورت بروز حادثه مازندران نخستین محل بروز حادثه است.

منبع: www.shasa.ir
  منبع : ارسال شده توسط مائده علیشاهی
  09:45   دوشنبه 14 بهمن 1392  
 نظرات    
 
سید یاسر موسوی 16:14 آدینه 18 بهمن 1392
0
 سید یاسر موسوی
ممنون