اخبار   
 

 با احداث مسکن مهر 2 میلیون فرصت شغلی ایجاد شده است

معاون امور مسکن و ساختمان وزارت مسکن و شهرسازی گفت: با ساخت یک میلیون واحد مسکونی مسکن مهر برای دو میلیون نفر اشتغالزایی شده و سرمایه گذاری بیش از 30 هزار میلیارد تومان را در...

معاون امور مسکن و ساختمان وزارت مسکن و شهرسازی گفت: با ساخت یک میلیون واحد مسکونی مسکن مهر برای دو میلیون نفر اشتغالزایی شده و سرمایه گذاری بیش از 30 هزار میلیارد تومان را در پی داشته است.
ابولفضل صومعلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که توجه ویژه به مسکن مهر باعث رونق ساخت وساز در کشور می شود، اظهار کرد: افزایش ساخت و ساز به معنای آغاز سیر صعودی قیمت مسکن نیست، چرا که باید با تولید بیشتر، این بخش به رونق برسد.
وی با تاکید بر این‌که متقاضیانی که وارد مسکن مهر می شوند باید تا مرحله فونداسیون خودشان آورده اولیه داشته باشند، افزود: در حال حاضر مسکن مهر به عنوان یک پدیده جدید در طرح های عمرانی مطرح شده است و خوشبختانه با توجه به این مقوله شاهد کیفیت مطلوب ساخت و سازها در مسکن مهر هستیم.
این مقام مسوول نظارت مستمر بر ساخت و سازها را عامل مهمی در کیفیت این واحدها دانست و خاطرنشان کرد: وزارت مسکن و شهرسازی با اختصاص ناظر مستقیم در پروژه‌ها به امور رسیدگی می کند، چرا که حجم کار بسیار بالاست و ضرورت نظارت دقیق الزامی است.
  منبع : ایسنا
  11:17   دوشنبه 20 اردیبهشت 1389  
 نظرات    
 
علی علیزاده 20:00 دوشنبه 20 اردیبهشت 1389
0
 علی علیزاده
منظور از ناظر مستقیم همان ناظر مقیم ؟