اخبار   
 

 فیس‌بوک در آستانه‌ی ۱۰سالگی آرزویی بزرگ کرد

دبیر اجرایی فیس‌بوک در آستانه ۱۰ سالگی این شبکه عظیم اجتماعی از رویای جاه طلبانه‌ای برای فعالیت دردهه دوم عمر این شبکه خبر داده و گفته است...

دبیر اجرایی فیس‌بوک در آستانه ۱۰ سالگی این شبکه عظیم اجتماعی از رویای جاه طلبانه‌ای برای فعالیت در دهه دوم عمر این شبکه خبر داده و گفته است: درصددیم تا زمینه ای را برای دسترسی دو سوم مردم دنیا به اینترنت فراهم کنیم.
به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، مدیر فیس‌بوک درباره رویای 10 ساله دوم این شرکت می‌گوید که در نظر داریم جست‌وجوی تصویری و دسترسی دو سوم مردم جهان به اینترنت را فراهم کنیم.
کاربران فیس‌بوک سالانه رشد 16 درصدی دارند و همین عاملی برای رشد 15 درصدی قیمت سهام این شرکت از اولین روز عرضه است.
زاکربرگ مدیر این شبکه اجتماعی همچنین گفته است که تبلیغات در این شبکه به سمت شخصی شدن بیشتر بر مبنای علایق وبگردی هر کاربر می‌رود.
او همچنین در آستانه ده سالگی این شبکه اجتماعی عنوان کرد: اپلیکیشن فیس‌بوک برای تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها پیشرفته‌تر و با امکانات بیشتری خواهد شد زیرا هم‌اکنون میلیون‌ها کاربر فیس‌بوک از طریق تلفن‌همراه و تبلت متصل هستند.
وی درباره اتصال دو سوم مردم دنیا به اینترنت گفته است: این رویایی جاه طلبانه است اما اگر بتوانیم امکان دسترسی اکثریت جمعیت کره زمین به اینترنت را فراهم کنیم، شاهد تغییرات بسیاری خواهیم بود؛ مردم بسیاری می‌توانند تجارت‌های خرد و کلان اینترنتی راه بیاندازند، امکان دسترسی به برنامه‌های آموزشی آنلاین و میزان دانش و سواد عمومی افزایش چشمگیری خواهد داشت.
فیس‌بوک سوم فوریه از اپلیکیشن تازه‌ "پی‌پر" رونمایی کرد.
این اپلیکیشن رقیب "فیلیپ بورد" محسوب می‌شود. اپلیکیشنی با قابلیت‌های تصویری مختلف است و کاربران با استفاده از این اپلیکیشن تازه می‌توانند مطالب مختلف تصویری، صوتی و متن پیرامون موضوعات مورد علاقه‌ شخصی خود را جست‌وجو کرده و ببینند.
صفحه‌ی فیس‌بوک هر کاربر با استفاده از این اپلیکیشن به بخش‌های مختلف جدا از هم تبدیل می‌شود واپلیکیشن فیس‌بوک‌گردی هر کاربر را با کیفیتی بهتر سامان می‌دهد.
"پی‌پر" فعلا فقط در ایالات متحده آمریکا قابل دسترسی است و معلوم نیست از چه تاریخی در همه جهان قابل استفاده خواهد بود.

منبع: http://www.tasnimnews.com/Home/Single/272257
  منبع : ارسال شده توسط امیریاشار فیلا
  09:25   چهارشنبه 16 بهمن 1392  
 نظرات    
 
نیما محسون 20:20 چهارشنبه 16 بهمن 1392
0
 نیما محسون
ممنون