اخبار   
 

 پایان 15 سال انتظار بانوان مهندس

پس از 15 سال از تشکیل سازمان نظام مهندسی کشور با حکم وزیر راه و شهرسازی،یک بانوی مهندس برای نخستین بار توانست عضوشورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان شود...

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، ˈمهروش کاظمیˈ دارای مدرک دکتری معماری و عضو اصلی هیات مدیره نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی است.



کاظمی در سال 1391 نائب رییس اول و در دوره پنجم نظام مهندسی عضو علی البدل سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی بود.



اعضای دوره ششم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور بر اساس ماده 108 شورای مرکزی متشکل از 25 عضو اصلی و 7 عضو علی البدل با ترکیب رشته های اصلی از بین دو برابر افراد معرفی شده به وسیله هیات عمومی در هر رشته با قید اصلی و علی البدل توسط وزیر راه و شهرسازی انتخاب می شوند.



با وجود اختیارات وزیر راه و شهرسازی در انتصاب اعضای شورای مرکزی، این افراد بر اساس مردم سالاری با سه شاخص احترام به آرا، توذیع متناسب استانی و توجه به حضور بانوان در شورای مرکزی توسط وزیر راه و شهرسازی انتخاب شده اند.



توزیع استانی به مفهوم حضور اکثر استان ها در شورای مرکزی است و بر اساس توجه به حضور بانوان در شورای مرکزی، کاظمی با حکم وزیر راه به عضویت این شورا درآمد.



مراسم تودیع و تقدیر از اعضای دوره پنجم و نیز معارفه و اعطای احکام اعضای دوره ششم شورای مرکزی دوشنبه شب با حضور وزیر راه و شهر سازی برگزار شد.




  منبع : ارسال شده توسط امیریاشارفیلا
  10:32   چهارشنبه 6 آذر 1392  
 نظرات    
 
سید علی رضوی خسروشاهی 08:38 شنبه 9 آذر 1392
0
 سید علی  رضوی خسروشاهی
موجب مباهات است