اخبار   
 

 خشکی زاینده‌رود نمود بارز بی توجهی وزارت نیرو

نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: وزارت نیرو در خصوص حل مشکل کمبود آب در استان اصفهان و تونل بهشت آباد، گلاب و تونل سوم کوهرنگ تعهداتی داشته که هنوز به این تعهدات عمل نکرده است...

نماینده مردم مبارکه در مجلس تاکید کرد:

خشکی زاینده‌رود نمود بارز بی توجهی وزارت نیرو/سوء مدیریت‌ها و اضافه برداشت از سفره های آب زیرزمینی

وزارت نیرو به تعهداتش در حل مشکل کمبود آب اصفهان عمل نکرده است

نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: وزارت نیرو در خصوص حل مشکل کمبود آب در استان اصفهان و تونل بهشت آباد، گلاب و تونل سوم کوهرنگ تعهداتی داشته که هنوز به این تعهدات عمل نکرده است.

به گزارش ایمنا علی ایرانپور با تشریح محورهای سوال خود از وزیر نیرو در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، اظهار داشت: محور سوال از وزیر نیرو در مورد برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت وزارت نیرو در زمینه اجرای طرح های آبرسانی است. وی با تاکید بر اینکه مهمترین مشکل جدی کشور به ویژه در فلات مرکزی کمبود آب است، تصریح کرد: بخشی از این مشکل ناشی از کاهش نزولات جوی است اما بخش دیگر آن به سوء مدیریت ها و اضافه برداشت از سفره های آب زیرزمینی بر می گردد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس با بیان اینکه در حال حاضرمهمترین مشکل جدی کشور به ویژه در فلات مرکزی ، کمبود آب است، افزود: بی توجهی های وزارت نیرو نسبت به این مشکلات منجر به شکل گیری بحران آب شده و نمود بارز این نگرانی ها خشک شدن زاینده رود است.

وی تصریح کرد: وزارت نیرو در خصوص حل مشکل کمبود آب در استان اصفهان و تونل بهشت آباد، گلاب و تونل سوم کوهرنگ تعهداتی داشته که هنوز به این تعهدات عمل نکرده است.

  منبع : خبرگزاری ایمنا
  14:38   سه شنبه 8 مهر 1393  
 نظرات