اخبار   
 

 شک نکنید؛طرح مسکن مهر به سرانجام می رسد

خبرگزاری ایمنا:وزیر مسکن و شهرسازی با تاکید بر تسریع در روند ساخت واحدهای مسکونی مهر گفت: بی شک طرح مسکن مهر را به سرانجام می رسانیم...

خبرگزاری ایمنا:وزیر مسکن و شهرسازی با تاکید بر تسریع در روند ساخت واحدهای مسکونی مهر گفت: بی شک طرح مسکن مهر را به سرانجام می رسانیم.
به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت مسکن و شهرسازی، مهندس نیکزاد با بیان اینکه ساخت واحدهای مسکونی مهر در سراسر کشور با سرعت ادامه دارد ، تصریح کرد: سرعت کار به حدی بالا است که در برخی استانها ساخت واحدهای مسکونی همه متقاضیان طی نیمه نخست سال 90 به اتمام می رسد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون در برخی استانها مانند مازندران و کرمانشاه به صورت دو شیفت و سه شیفت کار می کنند و این روند را باید به یک فرهنگ تبدیل کنیم تصریح کرد: بی شک طرح مسکن مهر و خانه دار شدن متقاضیان را به سرانجام خواهیم رساند.
وزیر مسکن وشهرسازی به حضور فعال شرکت های خارجی در ساخت واحدهای مسکونی مهر شهرهای جدید پرند و هشتگرد اشاره کرد و افزود: اگر طرح مسکن مهر موفق نبود، شرکت های خارجی برای حضور در آن اظهار تمایل نمی کردند.
مهندس نیکزاد با بیان اینکه ابتدای دوران آمدنم به وزارت مسکن و شهرسازی خیلی ها ساخت واحدهای مسکونی مهر با رقم 270 تا 300 هزار تومان برای هر مترمربع مقطوع را امکان پذیر نمی دانستند ، گفت: امروز اکثر انبوه سازان و پیمانکاران بزرگ کشور با همان روش و قیمت اقدام به عقد قرارداد برای ساخت این واحدها کرده اند.
وی در ادامه به اهمیت پیشرفت طرح مسکن مهر در کلانشهرها اشاره کرد و اظهار داشت: 75 درصد از متقاضیان طرح یاد شده از کلانشهرها هستند که این موضوع اهمیت تسریع در روند ساخت واحدهای مسکونی مهر آنها را دو چندان می کند.
وزیر مسکن وشهرسازی خواستار جذب کامل سهمیه نوسازی مسکن روستایی استان تهران تا پایان مرداد ماه امسال شد.
  منبع : ایمنا
  12:16   سه شنبه 12 مرداد 1389  
 نظرات