اخبار   
 

 همکاری گوگل، مایکروسافت و یاهو برای مقابله با شرایط بحرانی

شرکت گوگل طی بیانیه‌ای اعلام کرد توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری از سراسر جهان به منظور تبادل دانش و ساخت ابزاری جدید برای کنترل خطرات مدیریتی در کنفرانس Random Hacks of Kindness که در روزهای چهارم و پنجم دسامبر 2011 برگزار می‌شود، گرد هم می‌آیند...

به گزارش فارس به نقل از تِک‌ورلد، از جمله شرکت‌کنندگان این کنفرانس می‌توان به گوگل، مایکروسافت، بانک جهانی و یاهو اشاره کرد که در این کنفرانس دو روزه با یکدیگر همکاری می‌کنند.
کنفرانس Random Hacks of Kindness که با نام RHoK نیز شناخته می‌شود، مجموعه‌ای از مهندسان و مدیران بحران هستند که مشکلات حیاتی و بحرانی جهان را شناسایی می‌کنند تا با ساخت یک نرم‌افزار جامع، آن‌ها را از میان برداند. گردهمایی RHoK پیش از این ابزارهای فراوانی را از جمله I’m OK تولید کرده بود که بر پایه تماس‌های تلفنی اطلاعات به‌خصوص را بین همکاران، دوستان و اعضای خانواده منتشر می‌کرد.
این نرم‌افزار در زلزله اخیر هائیتی و شیلی مورد استفاده قرار گرفت و بسیار پرکاربرد بود. این گردهمایی نرم‌افزار دیگری را با هدف پیش‌بینی زمین‌لرزه و با نام Chasm تولید کرده است.
"کریستین آدامز " از "گروه وضعیت‌های بحرانی گوگل " در این خصوص گفت: «گردهمایی RHoK فرصتی است تا بتوانیم متخصصان شرکت‌های نرم‌افزاری بزرگ و مدیران و کارشناسان بحران را دور هم جمع کنیم تا بتوانیم به کمک آن‌ها یک ابزار متن‌باز جامع را راه‌اندازی کرده و از طریق آن اجتماعات کاربردی برای مقابله با وجایع به وجود آمده را در اختیار بگیریم».
  منبع : خبرگزاری فارس
  10:37   دوشنبه 16 اسفند 1389  
 نظرات