اخبار   
 

 تعویق همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان!

دلیل سومین! تعویق دومین همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان که قرار بود در شهر مقدس مشهد برگزار شود، سفر غیر مترقبه علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی و عدم حضور تعدادی از مقامات کشوری و استانی خراسان رضوی و در نتیجه عدم امکان برگزاری ...

به گزارش شبکه اطلاع رسانی ساختمان ایران (شاسا) دبیرخانه دومین همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه عدم امکان برگزاری مراسم افتتاحیه رسمی همایش، این برنامه تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.
در این اطلاعیه دلیل تعویق این همایش، سفر غیر مترقبه علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی و عدم حضور تعدادی از مقامات کشوری و استانی خراسان رضوی و در نتیجه امکان پذیر نبودن برگزاری افتتاحیه رسمی همایش، اعلام شده است. در حالی که قرار بود این همایش از چهارشنبه 29 تیرماه تا جمعه 31 تیرماه جاری در مشهد برگزار شود. زمان بعدی برگزاری این همایش خبرساز نیز اعلام نشده است.
به گزارش شاسا این سومین ! تغییر زمان برگزاری همایش فناوریهای نوین ساختمان مشهد می باشد. پیش از این تاریخ قبلی برگزاری این همایش اول بار آبان و سپس بهمن ماه سال 89 اعلام بود که به تیرماه سال 90 موکول شده بود.
  منبع : شاسا
  13:59   دوشنبه 27 تیر 1390  
 نظرات