اخبار   
 

 درخواست آمریکایی‌ها برای مشارکت در مسکن مهر

دبیر کل اتاق تعاون ایران از درخواست شرکتهایی از کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، انگلیس و آلمان برای مشارکت در ساخت و ساز مسکن مهر در کشورمان خبر داد.به گزارش خبرنگار مهر، حسین رحمانی نیا امروز در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه...

دبیر کل اتاق تعاون ایران از درخواست شرکتهایی از کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، انگلیس و آلمان برای مشارکت در ساخت و ساز مسکن مهر در کشورمان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، حسین رحمانی نیا امروز در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در تهران گفت: تحریمهای خارجی باعث رونق و شکوفایی صنعت کشور به ویژه در بخش ساختمان شده است به نحوی که بهتر است تحریم کنندگان سیاست خود را تغییر دهند.
دبیر کل اتاق تعاون ایران به ارائه آخرین دستاوردها، پیشرفت ها و تکنولوژی تولید مصالح ساختمانی توسط شرکتهای داخلی و خارجی اشاره کرد و افزود: در نمایشگاه سال جاری تولیدات صنعت ساختمان نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.
رحمانی نیا از درخواست شرکتهایی از کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، انگلیس و آلمان برای مشارکت در ساخت و ساز مسکن مهر خبر داد و گفت: نانو تکنولوژی، مصالح پیشرفته ساختمانی، فناوریهای نوین و درب و پنجره در بخشهای مختلف نمایشگاه معرفی می شود.
حمایت مجلس از واگذاری پیمان مدیریتی نمایشگاه همچنین ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در مراسم افتتاح نمایشگاه دهم ساختمان از حمایت مجلس برای واگذاری پیمان مدیریتی نمایشگاه به اتاقهای تعاون و بازرگانی خبر داد و گفت: برای خروج دولت از تصدی گری، اتاق تعاون و بازرگانی برای اداره نمایشگاه مناسب هستند.
وی افزود: همچنین مجلس برای رونق توسعه صادرات تولیدات ساختمانی به خارج کشور تلاش می کند و در این راه ضمن مذاکره با دستگاههای ذیربط موانع قانونی حضور شرکت های ایرانی در بازارهای هدف خارجی را نیز رفع می کند.
  منبع : جوان آنلاین
  12:56   سه شنبه 12 مرداد 1389  
 نظرات