اخبار   
 

 فعالیت حدود دو هزار تعاونی مسکن مهر در استان تهران

مدیر کل تعاون استان تهران گفت: در استان تهران یک هزار و 651 تعاونی مسکن مهر ایجاد شده است که امور مربوط به متقاضیان ثبت نام شده مسکن مهر را دنبال می کنند...

مدیر کل تعاون استان تهران گفت: در استان تهران یک هزار و 651 تعاونی مسکن مهر ایجاد شده است که امور مربوط به متقاضیان ثبت نام شده مسکن مهر را دنبال می کنند.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون استان تهران "محمدحسین کلاتهایی" تصریح کرد از مجموع افراد ثبت نام شده در استان تهران 342 هزار و 710 نفر از طریق اداره تعاون این استان به سازمان مسکن و شهرسازی معرفی شده اند که 278 هزار و 706 نفر از این افراد واجد شرایط دریافت زمین و مجوز ساخت مسکن شناخته شدند.
وی روند ساخت و ساز در شهرهای جدید پرند و هشتگرد و نیز سایر شهرستانهای استان تهران را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: از نیمه دوم سال 1389 واحدهای ساخته شده به مرور به متقاضیان و اعضای تعاونیهای مسکن مهر واگذار می شوند.
کلاتهایی خاطر نشان کرد حدود 1600 واحد از واحدهای مسکونی در حال ساخت مسکن مهر به طریق سنتی سازی و باقی این واحدها بوسیله انبوه سازان و به روش صنعتی در حال ساخت می هستند که تعاونیهای متقاضی صنعتی سازی نیز می توانند به صورت انبوه سازی وارد پروژه مسکن مهر شوند.
وی مسکن مهر را عاملی برای توانا سازی اقشار کم در آمد جامعه دانست که توجه بیشتر به آن به توانمندتر شدن اقشار محروم اجتماع می انجامد .
  منبع : ایرنا
  12:48   سه شنبه 12 مرداد 1389  
 نظرات