اخبار   
 

 افتتاح همزمان 250 پروژه عمرانی در استان سیستان‌وبلوچستان

مصطفی محمدنجار وزیر کشور از شورای شهر، شهرداری زاهدان، استاندار سیستان‌وبلوچستان و دیگر مسئولان استانی به خاطر ارائه خدمات رفاهی به شهروندان زاهدانی تقدیر کرد...

با حضور وزیر کشور، پروژه عمرانی میدان آزادی زاهدان به همراه 250 پروژه عمرانی دیگر در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بیش از 250 پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی استان سیستان و بلوچستان با اعتباری بالغ بر 81 میلیارد و 766 میلیون و 170 هزار و 924 ریال با حضور وزیر کشور در زاهدان افتتاح شد.
مصطفی محمدنجار وزیر کشور از شورای شهر، شهرداری زاهدان، استاندار سیستان‌وبلوچستان و دیگر مسئولان استانی به خاطر ارائه خدمات رفاهی به شهروندان زاهدانی تقدیر کرد.
از 250 پروژه‌ای که افتتاح شد می‌توان به ایجاد میدان بهارستان در زیباشهر زاهدان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 850 میلیون ریال اشاره کرد که مربوط به شهرداری منطقه یک زاهدان است. افتتاح بزرگترین بلوار زاهدان با عنوان بلوار پرستار در شهرداری منطقه دو زاهدان با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 546 میلیون و 147 هزار ریال، احداث پل رسالت در شهرداری منطقه سه زاهدان با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 339 میلیون و 474 هزار ریال که کل پروژه‌های منطقه یک شهرداری زاهدان، 165 پروژه، شهرداری منطقه دو، 32 پروژه و شهرداری منطقه سه زاهدان 18 پروژه بوده است نیز از دیگر طرح‌های افتتاح شده است. افتتاح بزرگ‌ترین سایت صخره‌نوردی روباز کشور با نام مجموعه صخره‌نوردی لاله توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز زاهدان با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد و 900 میلیون ریال، افتتاح سه پروژه توسط سازمان آمار و فناوری شهرداری زاهدان از جمله بانک اطلاعاتی جامع شهری با اعتباری بالغ بر 570 میلیون ریال و افتتاح سه پروژه توسط سازمان تاکسیرانی سیستان و بلوچستان از جمله نصب سیستم هوشمند جی‌پی‌اس با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 950 میلیون ریال از جمله سایر پروژه‌هاست.
در حوزه خدمات موتوری شهری زاهدان، دو پروژه از جمله احداث مرکز معاینه فنی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 691 میلیون و 549 هزار و 924 ریال، در حوزه سازمان عمران شهرداری زاهدان، 10 پروژه از جمله خرید کارخانه جدید آسفالت با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 161 میلیون ریال، پنج پروژه در سازمان بازیافت و تبدیل مواد از قبیل راه‌اندازی فاز دوم کارخانه بازیافت با اعتباری بالغ بر 562 میلیون ریال، یک پروژه مربوط به سازمان اتوبوسرانی شهرداری زاهدان از جمله اجرای طرح بلیط الکترونیکی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 626 میلیون ریال و دو پروژه در حوزه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی این استان از جمله خرید یک دستگاه خودروی امداد و نجات با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 250 میلیون ریال با حضور وزیر کشور به صورت نمادین افتتاح شد.
  منبع : دولت
  12:45   سه شنبه 13 مهر 1389  
 نظرات